akcija 10.490 €
redna mpc 11.990 €
MPC vključuje vse dajatve.
Leta 1992 je Ducati predstavil svojega prvega Monstra, ki je spremenil motoristični svet in postal svetovna uspešnica. Ikona.
Izdatno prenovljeni Monster 821 združuje visoke zmogljivosti z lahkotnostjo uporabe. Prenova vključuje estetske in funkcionalne rešitve znane iz večjega Monstra 1200: moderen halogenski žaromet z LED obrobo, rezervoar z aluminijasto zaponko, olajšan zadek, izpuh kot pri 1200 R, ločen nosilec stopalk voznika in sopotnika za več prostora. Dobil je barvni TFT zaslon s prikazom prestave in nivoja goriva, opremite pa ga lahko tudi s sistemom za prestavljanje brez uporabe sklopke Ducati Quick Shift up/down.
Novi Monster 821 po zaslugi napredne tehnologije in vrhunskih materialov izžareva sodobnost in sofistikacijo. Značilen Ducatijev cevni okvir se je razvil v športno smer, kjer tudi sam agregat prevzame vlogo okvirja. Ta robustna in lahka struktura omogoča rekordno nizko maso vozila. Zato je Monster 821 v vožnji izredno okreten in vodljiv. Ločili so nosilec stopalk voznika in sopotnika, da ima voznik več prostora in možnosti premikanja pri športni vožnji.
Ponudbo dopolnjuje prestižna izvedenka Monster 821 Stealth v mat črni poslikavi in posebni grafiki. Serijsko je Stealth opremljen z vizirjem. Nastavljive prednje vilice dajejo zahtevnim voznikom še več možnosti osebnih nastavitev za vožnjo. Prav tako je serijski sistem Ducati Quick Shift (DQS) up/down, ki omogoča prestavljanje navzgor in navzdol brez uporabe sklopke. Pri prestavljanju navzgor ni potrebno popuščati plina in izgubljati časa. Pri prestavljanju navzdol brez uporabe sklopke se voznik lahko posveti le zaviranju in vstopu v ovinek. Obe roki sta tako lahko stalno na krmilu, kar omogoča več nadzora nad motociklom.
Novi Monster 821 poganja sodoben Euro4 agregat Testastretta 11° z 821 ccm in sekundarnim sistemom dovajanja zraka, ki se uporablja tudi na Panigale. Agregat zmore 80 kW ( 109 KM )/9,250 vrt in 86Nm/7,750 vrt. Celo najbolj zahtevni Monsteristi bodo cenili moč in navor, ki je na voljo v širokem območju vrtljajev in že pri 5.500 vrtljajih dosega 85% največje vrednosti. Prestavna razmerja so nastavljena v prid pospeškov in visoke odzivnosti na ročico plina. Izpušni sistem 2-1-2 ne pušča nobenega dvoma o svoji športnosti. Nad šeststopenjskim menjalnikom bdi sklopka v oljni kopeli. Zdrsljiva sklopka naredi vožnjo varnejšo, saj poskrbi za stabilnost tudi pri grobem pretikanju v nižje prestave. Ročica sklopke je lahka za upravljanje in zato manj utrujajoča.
Natančno projektiranje in vrhunski materiali zdaj dopuščajo kontrolo ventilov vsakih 30,000 km ter menjavo olja vsakih 15,000 km, kar občutno zniža stroške lastništva.
Z novim 821 se je precej izboljšala tudi ergonomija, ki zdaj ponuja več udobja in prostora za voznika in sopotnika. Sedež je udoben tudi na daljših poteh. Atraktiven pokrov sopotnikovega sedeža je mogoče hitro odstraniti. Sedež dvostopenjsko nastavljiv na višino 785/810 mm, da ustreza različnim višinam motoristov in motoristk. Možno je dokupiti tudi dodatno znižane sedeže.
Monster 821 je opremljen s kakovostnim vzmetenjem, ki je obenem športno čvrsto kot tudi udobno. Zadnji amortizer se po potrebi lahko nastavlja. V suhem ali mokrem ponujajo pnevmatike Pirelli DIABLO ROSSO™ III obilico oprijema.
Prednje zavore so sestavljene iz vrhunskih komponent, ki so značilne za Ducati: Brembo monobloc M4-32 radialno vpete 4-batne čeljusti, vrhunski Boschev 9MP ABS in dva velika 320 mm zavorna koluta. Zadaj Brembove 2-batne čeljusti objemajo 240 mm zavorni kolut.
Monster 821 je opremljen z inovativno Ducati tehnologijo, med drugim tudi Ducati Riding Modes. Trije Riding Modes (Urban, Touring, Sport) združujejo vodilne tehnologije na trgu – Ride-by-Wire (RbW), Ducati Traction Control (DTC) in 9.1MP ABS. Voznik lahko s klikom na gumb spremeni karakter motocikla in si izbere enega od treh prednastavljenih načinov, ki najbolj ustreza stilu in pogojem vožnje. Riding Modes omogočajo takojšnjo nastavitev podajanja moči agregata ter občutljivosti DTC in ABS. Možne so tudi osebne nastavitve parametrov.
- Sport: polna moč 80kW (109KM), zelo odzivna ročica plina, manj poseganja DTC, ABS na 1. stopnji brez preprečevanja dviga zadnjega kolesa
- Touring: polna moč 80kW (109KM), srednje odzivna ročica plina, srednje poseganja DTC, ABS na 2. stopnji z delnim preprečevanjem dviga zadnjega kolesa
- Urban: omejena moč 55kW (75KM), manj odzivna ročica plina, visoko poseganja DTC, ABS na 3. stopnji s popolnim preprečevanjem dviga zadnjega kolesa
Snovalci se niso osredotočali le na vrhunske zmogljivosti. Želeli so zagotoviti tudi najvišjo možno varnost v vseh pogojih vožnje. Serijski Ducati Safety Pack (DSP) vključuje vrhunski 3-stopenjski Bosch 9.1 MP ABS in 8-stopenjski Ducati Traction Control (DTC).
DTC je možno nastavljati glede na želje in vozniško znanje. Osem stopenj z različno toleranco zdrsa zadnje prevmatike. Vsak od treh Riding Modes ima tovarniško prednastavljeno stopnjo občutljivosti, ki si jo lahko po želji sami spremenite. DTC je možno izklopiti.
Tudi 3-stopenjski ABS je nastavljiv z izbiro želenega Riding Mode. Sistem Bosch 9.1MP ABS preprečuje blokiranje koles pri zaviranju in nadzoruje dvig zadnjega kolesa za krajšo zavorno pot in stabilnejše zaustavljanje. ABS je možno izklopiti.
Za svojega Monster 821 si zdaj lahko omislite tudi originalni sistem Ducati Quick Shift (DQS) up/down, dirkaško tehniko, ki omogoča prestavljanje navzgor in navzdol brez uporabe sklopke. Pri prestavljanju navzgor ni potrebno popuščati plina in izgubljati časa. Pri prestavljanju navzdol brez uporabe sklopke se voznik lahko posveti le zaviranju in vstopu v ovinek. Obe roki sta tako lahko stalno na krmilu, kar omogoča več nadzora nad motociklom. Pri daljših vožnjah in pogostih prestavljanjih lahko leva roka kar počiva.
Po novem je Monster 821 dobil barvni TFT zaslon s prikazom prestave in nivoja goriva.
Možni so 3 različni prikazi podatkov:
- Urban Riding s prikazom podatkov za varno vožnjo po mestu
- Touring Riding Mode s prikazom podatkov potrebnih za potovanja
- Sport Riding Mode s prikazom podatkov potrebnih za športno vožnjo. Prikazuje vrtljaje v Superbike stilu.
Prikazi so povezani z izbranim Riding Mode, lahko pa si jih po želji sami nastavite.
Zdaj zaslon vključuje predpripravo za Ducati Multimedia System (DMS), ki se preko opcijskega Bluetooth modula poveže z vašim pametnim telefonom in nato upravlja s stikali na krmilu. Pod sedežem se skriva serijska USB vtičnica za polnjenje naprav.