18YM akcija 12.990 €
za Touring Pack
– redna mpc 14.890 €
MPC vključuje vse dajatve.
Udoben vsestranski motocikel
Multistrada 950 je narejena za tiste, ki si želijo udoben vsestranski motocikel s primernimi zmogljivostmi. Je najmanjši model v družini Multistrada. Zdaj je vsestranska uporabnost tega uspešnega italijanskega koncepta lažje dostopna. Ducati Design Center je naredil kompakten motocikel, vreden slavnega imena. Odlično združuje oblikovalske rešitve večjih modelov Multistrada 1200 in Multistrada 1200 Enduro. Je lažja in ponuja vozno dinamiko večjih sester. Izžareva pristni Ducati stil, ki ga lahko dopolnite in si ga prilagodite z originalno dodatno opremo.
S svojim Testastretta 937 cc Euro4 agregatom, ki zmore 83.1 kW (113 KM), in 19″ prednjim kolesom zagotavlja udobno vožnjo na vsaki vrsti cest. Testastretta 11° ima nove glave, spremenjen oljni sistem in dotok zraka. Ima novo elektronsko enoto in sistem vbrizga. Karakteren Ducatijev agregat ponuja obilje moči, ki je dostopna vsakomur, ne glede na vozniško znanje. Razveseljuje tudi z nizkimi stroški vzdrževanja, saj ima najdaljši servisni interval v svojem segmentu – na vsakih 15,000 km ali 1-krat letno, s kontrolo ventilov vsakih 30,000 km. Protizdrsna sklopka skrbi za varnejše prestavljanje navzdol.
19″ prednje aluminijasto kolo zagotavlja udobje in stabilnost tudi na slabših cestah in neutrjenih poteh. Multistrada 950 je primerna za udobna potovanja v dvoje kot tudi za vsakodnevno uporabo. Voznikov sedež je na višini 840 mm. V prednjem delu je ožji za lažje doseganje tal. Lahko se odločite tudi za nižji (820 mm) ali višji sedež (860 mm). Od Multistrade 1200 Enduro je prevzela zadnji sedež, držala za sopotnika, obliko izpuha, zadnje vilice ter dimenzije koles.
Prostora je dovolj tudi za vso prtljago, saj jo lahko opremite s tremi originalnimi kovčki in torbico za na rezervoar. Dolga medosna razdalja garantira odlično dinamiko vožnje tudi pri polni obremenitvi motocikla. Guma na stopalkah preprečuje moteče vibracije. Hod vzmetenja je bogatih 170 mm in v kombinaciji z dvojno zadnjo vilico omogoča udobje ter okretnost. Doseg z 20 litrskim rezervoarjem je primeren tudi za dolga potovanja, saj je poraba goriva zelo zmerna. Vizir je preprosto nastavljiv po višini in odlično ščiti pred vetrom. Široko krmilo omogoča popolno kontrolo nad motociklom. Vpetje krmila duši vibracije in obenem ohranja pristen občutek za dogajanje z motociklom.
Tipičen Ducatijev cevasti Trellis okvir je dodatno ojačan za maksimalno togost. Odmik motocikla od tal znaša 183.5 mm.
Obrnjena prednja USD vilica znamke Kayaba premera 48 mm ima 170 mm hoda in je popolnoma nastavljiva (prednapetost vzmeti, kompresija in povratek). Prav tako je nastavljiv tudi zadnji Sachs amortizer s progresivno vzmetjo.
Multistrada 950 je opremljena s pnevmatikami Pirelli SCORPION™ Trail II 120/70R19 in 170/60R17, ki odlično združujejo cestne in terenske zmogljivosti. Narejene so za najzahtevnejše voznike.
Spredaj za zaviranje poskrbijo radialne zavorne čeljusti Brembo M4.32 in dva zavorna koluta premera 320 mm. Tudi zadaj so uporabili Brembo komponente, ki so nepremagljiva kombinacija.
Multistrada 950 vliva zaupanje z vgrajenim Ducati Safety Pack, ki vključuje najnovejši 3-stopenjski ABS zavorni sistem Bosch 9.1 MP in 8-stopenjski Ducati Traction Control. Nastavitve sistemov določate z izbiro Riding Mode, poleg tega si jih lahko nastavite po svojih željah.
Zavorni sistem ABS Bosch 9.1 MP zagotavlja kratke zavorne poti in stabilnost v vseh pogojih. Glede na izbran Riding Mode se nastavijo tudi stopnje poseganja:
- Stopnja 1 za terensko uporabo : brez delovanja ABS na zadnje kolo in brez kontrole dviga zadnjega kolesa
- Stopnja 2, ko ABS deluje na obe kolesi, brez kontrole dviga zadnjega kolesa
- Stopnja 3 za največ stabilnosti in popolno kontrolo dviga zadnjega kolesa
ABS sistem se lahko izklopi v vsakem Riding Mode in tako ostane izklopljen do naslednjega zagona motocikla.
DTC (Ducati Traction Control) zaznava in kontrolira zdrsavanje pogonskega kolesa in s tem ohranja varnost ter mirnost motocikla. Glede na želje in znanje si lahko izbirate med osmimi različnimi stopnjami poseganja. Stopnji 1 in 2 sta primerni za terensko vožnjo, saj dovoljujeta več zdrsa. Stopnja 8 je najvarnejša in primerna za vožnjo po mokrem. Vsak Riding Mode ima prednastavljeno stopnjo, ki pa jo je možno prilagoditi lastnim željam. DTC se lahko izklopi, izklopljen ostane do naslednjega vžiga motocikla.
Štirje programi Riding Modes (Touring, Sport, Urban in Enduro) spreminjajo karakter motocikla. Združujejo vodilne tehnologije na trgu – Ride-by-Wire (RbW), 8-stopenjski Ducati Traction Control (DTC) in 3-stopenjski Boschev 9MP ABS. Voznik lahko s pritiskom na gumb izbere enega od štirih programov, ki najbolj ustreza stilu in pogojem vožnje. Riding Modes omogočajo takojšnjo nastavitev podajanja moči agregata ter občutljivosti DTC in ABS. Možne so tudi osebne nastavitve parametrov pri zaustavljenem motociklu. DCT in ABS je možno izklopiti.
- SPORT: 83 kW ( 113 KM ), visoka odzivnost na plin, zmanjšana občutljivost DTC sistema na 4. stopnji, 2. stopnjo ABS sistema za močno zaviranje in brez nadzora dviga zadnjega kolesa.
- TOURING: 83 kW ( 113 KM ), postopna odzivnost ročice plina, bolj občutljiv DTC sistem na 5. stopnji, 3. stopnjo ABS sistema za maksimalno stabilnost in popoln nadzor nad dvigom zadnjega kolesa.
- URBAN: 55,23 kW ( 75 KM ), postopna odzivnost ročice plina, zelo občutljiv DTC sistem na 6. stopnji, 3. stopnjo ABS sistema za maksimalno stabilnost in popoln nadzor nad dvigom zadnjega kolesa.
- ENDURO: 55,23 kW ( 75 KM ), postopna odzivnost ročice plina, za terensko vožnjo prilagojen DTC sistem na 2. stopnji, 1. stopnjo ABS sistema za minimalno poseganje, brez delovanja sistema na zadnje kolo in brez nadzora dviga zadnjega kolesa.
Multistrada 950 podaja informacije na LCD zaslonu – hitrost, vrtljaje, izbrano prestavo, skupaj prevožene kilometre, dva dnevna števca kilometrov, temperaturo hladilne tekočine, nivo goriva in uro. Prikazuje tudi izbran način Riding Mode, preostalo pot z gorivom, trenutno porabo goriva, povprečno porabo goriva, povprečno hitrost, temperaturo zraka, čas poti in opozorilo za možnost poledice. Pod sedežem se nahaja USB polnilna vtičnica za polnjenje pametnih telefonov in drugih naprav. Opcijska navigacija GARMIN se napaja iz vtičnice pri armaturni plošči.
Paketi originalne dodatne opreme:
- Touring Pack: stranski kovčki in centralno stojalo
- Sport Pack: homologiran izpuh Ducati Performance by Termignoni, aluminijast pokrov okvirja in prednjega zavornega rezervoarja
- Urban Pack: centralni kovček, torbica za rezervoar in USB polnilna vtičnica
- Enduro Pack: dodatne LED luči, komponente Ducati Performance by Touratech: zaščita motorja, aluminijasta zaščita hladilnika in vodne črpalke, širše stransko stojalo in terenske voznikove stopalke