akcija 15.990 €
redna mpc 17.990 €
MPC vključuje vse dajatve.
Popolno ravnotežje
959 Panigale je opremljen z novim in močnejšim Superquadro agregatom in zdrsljivo sklopko. Zaradi izboljšanega okvirja in popolnoma nastavljivega vzmetenja je Panigale izredno lahkoten in stabilen. Oblikovan v osupljivem italijanskem stilu in bogato opremljen z Ducati Quick Shift in športnim ABS-om. Atraktiven paket tako na cesti kot na dirkališču. Vstopnica v svet Ducatijevih superšportnikov.
Ducatijev Superquadro agregat proizvede v modelu 959 Panigale kar 110 kW ( 150 KM ) pri 10,500/min. Po zaslugi mehkega podajanja moči dvovaljnika in z možnostjo izbire načina vožnje Riding Mode si lahko voznik s pritiskom na gumb prilagodi motocikel svojim željam in cestnim pogojem.
Agregat je zasnovan kot strukturni element okvirja. Ekstremno razmerje vrtina/hod znaša 1.64:1 (100 mm vrtina / 60.8 mm hod) dopušča visoke vrtljaje in velik premer ventilov za prosto dihanje. Spodnji del rezervoarja goriva predstavlja pokrov Monocoque okvirja, ki tako postane tudi zračna komora. Tovrstne inovativne tehnologije omogočajo zelo nizko skupno težo motocikla.
959 Panigale ima tudi povsem nov izpušni sistem 2-1-2 z dvema izpušnima loncema, ki ustreza Euro 4 emisijski normi. Katalizator je postavljen pod motor za doseganje optimalne centralizacije mase, kar se pozitivno odraža v odlični vodljivosti motocikla.
Zaradi potrebe po obvladovanju povečanih ventilov z izredno natančnim Desmodromic sistemom so se inženirji odločili za uporabo kombinacije veriga / zobniki namesto prejšnjega sistema z jermeni. Zaradi samodejnega napenjanja verige je s tem povečana zanesljivost in znižani stroški rednega vzdrževanja. Natančno projektiranje in vrhunski materiali zdaj dopuščajo kontrolo ventilov vsakih 24,000 km ter menjavo olja vsakih 12,000 km.
Skupaj omogočata agregat in okvir izredno trdnost motocikla in optimalno porazdelitev teže. Porazdelitev teže je 52% na prednje kolo in 48% na zadnje kolo, z voznikom pa postane optimalna 50% na prednje kolo in 50% na zadnje kolo. Zato je 959 Panigale tako okreten in stabilen obenem.
Dognana ergonomija sedenja omogoča popolno harmonijo voznika in motocikla. Udoben sedež, ozek motocikel na račun L zasnove valjev, stopalke z odličnim oprijemom in krmilo dajejo odličen občutek za obvladovanje motocikla na cesti ali na dirkališču.
Riding Modes, ki jih omogoča sistem Ride-by-Wire, dopuščajo vozniku takojšnje spremembe ključnih značilnosti motocikla, ki si jih lahko prilagodi različnim voznim razmeram ali voznikovim željam: moč in podajanje le-te, sistem za nadzor zdrsa pogonskega kolesa DTC, nadzor zaviranja z motorjem EBC, sistem proti blokiranju koles ABS, DQS in celo prikaz podatkov na multifunkcijski LCD armaturni plošči. Tri prednastavljene nastavitve (Race, Sport, Wet) lahko preprosto izbirate z gumbom na krmilu. Prav vsak parameter pa si lahko nastavite po svojih osebnih željah.
Kraki prednjih vilic so postavljeni nekoliko bolj narazen, kar je značilnost dirkalnikov iz svetovnega superbike prvenstva. Po zaslugi tega so tudi zavorni diski lahko širši, kar omogoča hitrejše hlajenje pri največjih obremenitvah. Spredaj svojo nalogo opravljajo 43 mm Showa Big Piston USD vilice, ki reagirajo precej bolj prefinjeno kot klasične vilice. Zadaj pa je montiran popolnoma nastavljiv Sachsov amortizer, ki ga je preprosto nastavljati.
Za varno zaustavljanje so zadolžene zavore Brembo M4.32 z Monoblock čeljustmi. So kompaktne, izdelane iz enega kosa aluminija in ponujajo najboljšo togost pri ekstremni uporabi. Boschev 2-kanalni protiblokirni zavorni sistem ABS 9MP je serijska oprema. Ta moderni športni ABS kontrolira tudi dvig zadnjega kolesa in tako omogoča najkrajše zavorne poti in stabilnost v vseh pogojih. Tri nivoje posredovanja lahko nastavljate preko izbire Riding Mode. V načinu Race deluje sistem samo na prednje zavore, da dopušča napredne dirkaške tehnike zaviranja z zadnjo zavoro.
Sistem proti zdrsu zadnjega kolesa DTC ima kar osem stopenj občutljivosti. Na stopnji 8 se vklaplja že ob najmanjšem zdrsu, na stopnji 1 pa je primeren za profesionalce, saj dopušča precej več drsenja pri pospeševanju.
Ducati Quick Shift DQS je dirkaški sistem, ki upravlja prestavljanje navzgor. Navzgor lahko prestavljate pod polnim plinom brez uporabe sklopke, kar vam prihrani čas in energijo.
Nadzor zaviranja z motorjem EBC deluje v povezavi z zdrsljivo sklopko in preprečuje blokiranje zadnjega kolesa pri agresivnem prestavljanju navzdol.
959 Panigale ima predpripravo za opcijski DDA+. Ducati Data Analyzer uporablja GPS signal za postavljanje virtualne ciljne črte. Samodejno zaznava zaključek kroga in tako meri dosežene čase. GPS signal vam vizualno predstavi potek steze z vašo dirkaško linijo in vse parametre vožnje: odprtost plina, hitrost, vrtljaje, prestavo, temperaturo agregata in vklapljanje DTC.
Obut je v pnevmatike Pirelli Diablo Rosso Corsa, spredaj 120/70ZR17 in zadaj 180/60ZR17, ki so referenca med superšportnimi pnevmatikami in ponujajo varen prenos moči na podlago. Po zaslugi trikomponentne zasnove združujejo hitro ogrevanje, dolgo življensko dobo in predvsem odličen oprijem v vseh pogojih. Pirelli si je vse potrebne izkušnje nabral kot edini opremljevalec motociklov za svetovno prvenstvo superbike WSBK.
S paketi originalne dodatne opreme si lahko svoj 959 Panigale prilagodite za dirkaško stezo ali za udobnejšo cestno vožnjo.
Paket Sport vsebuje lahke dirkaške komponente. Iz lahkih ogljikovih vlaken so narejeni : pokrov kontaktne ključavnice, pokrov zadnjega amortizerja, pokrov verižnika, zaščita za nogo. Aluminijast pokrov goriva in dirkaški nosilec registrske tablice iz kombinacije aluminija in ogljikovih vlaken. Piko na i dajo še črne uteži krmila in nalepka za zaščito rezervoarja.
Paket Touring za več udobja na cesti. Vsebuje zaščito hladilnika, alarmno napravi, udobnejši sedež voznika ter torbico za rezervoar.
Najprestižnejša verzijo 959 Panigale Corse.
Oprema :
o posebna dirkaška poslikava po vzoru MotoGP
o povsem nastavljive prednje vilice Öhlins NIX30 s TiN premazom, premera 43mm
o povsem nastavljiv zadnji amortizer Öhlins TTX36
o blažilnik krmila Öhlins
o lahek litij-ionski akumulator
o homologiran titanium izpuh Ducati Performance by Akrapovič
o 3 načini vožnje Riding Modes (Race, Sport, Wet)
o Ducati Safety Pack (ABS, DTC), EBC, DQS
o zdrsljiva sklopka
o agregat Superquadro 955 cm³