21.990,00 €
MPC vključuje vse dajatve.
Novi Diavel 1260
Leta 2010 predstavljeni Diavel je s svojo osebnostjo in zmogljivostmi osupnil svetovno javnost. Povsem novi Diavel 1260 je sodobni naslednik tega uspešnega koncepta. Diavel 1260 je še zmogljivejši in zabavnejši.
Nov agregat Testastretta DVT 1262 združuje dih jemajoče pospeške in odlično odzivnost tudi pri nižjih vrtljajih. Na račun izboljšane šasije je Diavel zabavnejši in odzivnejši na različnih cestah. Najsodobnejša elektronika omogoča varno izkoriščanje visokih zmogljivosti. Tudi udobje za voznika in sopotnika je zdaj na višjem nivoju, saj je drža telesa pokončna in sedež bogato odmerjen.
Športnejša verzija se imenuje Diavel 1260 S in vključuje povsem nastavljivo vrhunsko vzmetenje Öhlins, ekskluzivna kolesa in še zmogljivejši zavorni sistem Brembo. Dodatno ima S verzija serijski sistem za prestavljanja brez uporabe sklopke Ducati Quick Shift up & down Evo (DQS).
Diavel 1260 je dobavljiv v sivi, Diavel 1260 S pa v sivi ali črni barvi.
Diavel 1260 serijska oprema :
o Ducati Testastretta DVT 1262ccm agregat
o nov Trellis okvir
o aluminijasta enoročna zadnja nihajka
o povsem nastavljive prednje vilice
o amortizer z nastavljivo prednapetostjo in povratkom
o zavore Brembo s prednjima kolutoma Ø 320 mm in monobloc M4.32 zavornimi čeljustmi, Ø 265 mm kolut zadaj
o LED žaromet, zavorna luč in smerokazi
o barvni TFT zaslon
o Riding Modes (Sport, Touring and Urban) so načini vožnje, ki dajejo motociklu 3 različne karakterje. Vsak ima drugačno nastavitev : moči Power Mode, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control in ABS. Vsi parametri so tudi nastavljivi glede na osebne želje voznika.
o elektronski paket s 6-osno Bosch Inertial Measurement Unit (6D IMU) platformo, ki vključuje :
- Bosch Cornering ABS EVO je najsodobnejši 3-stopenjski protiblokirni zavorni sistem, ki deluje tudi v nagibu
- Ducati Traction Control (DTC) EVO – 8-stopenjski sistem proti zdrsu zadnjega kolesa
- Ducati Wheelie Control (DWC) EVO – 8-stopenjski sistem za nadzor dviga prednjega kolesa
- Ducati Power Launch (DPL) EVO – 3-stopenjski sistem za hitro speljevanje z mesta
- Cruise Control – tempomat za ohranjanje konstantne hitrosti
o predpriprava za sistem Ducati Multimedia System (DMS), kjer se preko Bluetooth-a vaš pametni telefon poveže z zaslonom.
o predpriprava za Ducati Quick Shift up & down (DQS) EVO
Diavel 1260 S serijska oprema – kot pri modelu Diavel 1260 razen :
o povsem nastavljive prednje vilice Öhlins 48 mm
o povsem nastavljiv Öhlins amortizer
o Brembo M50 monobloc prednje zavorne čeljusti
o ekskluzivna strojno obdelana 10-kraka platišča
o LED žaromet s sistemom za boljšo vidnost podnevi Daytime Running Light (DRL)
o serijski Ducati Quick Shift up & down (DQS) EVO
o serijsko Ducati Multimedia System (DMS)
o poseben sedež z napisom
Srce novega Diavela je agregat Ducati Testastretta DVT z 1262 kubičnimi centimetri in variabilnimi ventili Desmodromic Variable Timing (DVT), ki se že odlično obnese na sestrskem modelu XDiavel. Dodelali so ga za večje zmogljivosti, pogon pa je speljan preko verige. 2-valjnik proizvede 117 kW (159 KM) in 129 Nm navora. Po zaslugi sistema DVT, ki prilagaja sesalne in izpušne odmične gredi, se podajanje moči prilagaja trenutnim potrebam : mehko in zvezno pri nižjih vrtljajih in eksplozivno pri višjih. Sistem Dual Spark (DS) pomeni, da ima vsak valj po dve vžigalni svečki za boljše izgorevanje. Po zaslugi vrhunskih materialov in natančnega projektiranja potrebuje agregat redni servis le vsakih 15.000 kilometrov ali enkrat letno. Nastavitev ventilov pa pride na vrsto šele vsakih 30.000 kilometrov.
Višina sedeža: 780mm
Dvo-delni barvni TFT zaslon
Masa: 218 kg
Moč: 117 kW (159 KM) @ 9.500 / min
Medosje: 1.600 mm
LED osvetlitev
Zadnja pnvematika širine 240 mm
Nov Trellis okvir in enoročna aluminijasta zadnja nihajka poskrbita za okretnost med ovinki in odličen občutek. Kolesa so obuta v odlične pnevmatike Pirelli Diablo Rosso III. Impresivna zadnja pnevmatika širine 240 mm je postala Diavelov zaščitni znak. Združuje okretnost, možnost globokih nagibov do 41° in vrhunskega udobja.
Samo zaviranje je na nivoju športnih motociklov. Diavel uporablja spredaj radialno vpete Brembo M4.32 monobloc zavorne čeljusti in radialno PR18/19 črpalko, Diavel S pa še boljše M50 monobloc zavorne čeljusti in radialno PR16/19 črpalko. V obeh primerih je integrirana aluminijasta posodica hidravlične tekočine.
Sofisticirana elektronika podpira visoke zmogljivosti in največjo možno varnost. 6-osna platforma Bosch Inertial Measurement Unit (6D IMU) odčitava hitrost, pospeške in premike motocikla v vseh smereh ter je bistvena za delovanje vseh sistemov – Bosch Cornering ABS EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Power Launch (DPL) EVO in Cruise Control.
Novi Diavel 1260 je kompatibilen z aplikacijo Ducati Link App, ki vozniku omogoča nastavljanje parametrov motocikla preko pametnega telefona ter podaja informacije o vzdrževanju, informacije o uporabi, lokacije Ducati pooblaščenih trgovin, shranjuje poti in omogoča delitev le-teh z ostalimi uporabniki aplikacije …
Dvo-delni barvni TFT zaslon ima kar 4 različne prikaze podatkov. Nov je prikaz Default, ki na atraktiven način podaja le najnujnejše informacije. Ostali 3 načini so vezani na izbran način vožnje Riding Mode ( Track, Full in City ). Novi Diavel 1260 ima povsem svoja stikala, ki so ponoči rdeče osvetljena. Kompletna LED svetila skrbijo za najboljšo možno osvetlitev. Brezkontaktni ključ Hands Free dovoljuje zagon brez fizičnega vstavljanja ključa in vključuje elektronsko ključavnico za zaklepanje krmila.