akcija 13.890 €
redna mpc 15.490 €
MPC vključuje vse dajatve.
Ducati se vrača k svojim Monster koreninam.
Ducatijevi oblikovalci so navdih za novi Monster 1200 jemali pri legendarnem 1993 modelu, ki je začrtal koncept športnega slečenega motocikla. Moderno oblikovani Monster 1200 je poln najmodernejše tehnologije, a še vedno ohranja pristni stil originala. Zdaj ima Monster 1200 elegantnejši rezervoar goriva s kultno aluminijasto zaponko, prenovljen in ostrejši zadek, moderen žaromet in prvorazredno varnostno elektroniko, ki je bila razvita iz 1299 Panigale. Nov žaromet z dvojno parabolo še vedno ostaja zaščitni znak Monstra. Oblikovalcem je uspelo zmanjšati število plastičnih delov in tako dodatno izpostaviti okvir in agregat. Dvojni izpušni lonci so identični kot na dirkaškem Monstru 1200 R, ki je bil v 2016 predstavljen kot najmočnejši predstavnik družine vseh časov. Novi Monster 1200 je po zaslugi vrhunskih komponent popolnoma usklajen motocikel. Superiorna voznost in karakteren agregat zagotavljata brezkompromisno zabavo brez primere.
Na voljo tudi v zmogljivejši S verziji.
Ekskluzivni Monster 1200 S po zaslugi popolnoma nastavljivega vrhunskega vzmetenja Öhlins in dirkaških Brembo zavor s 330 mm koluti in M50 monobloc zavornimi čeljustmi ponuja še bolj bogato vozniško izkušnjo. Dodatno ima Monster 1200 S ekskluzivna 3-kraka Y-platišča in karbonski prednji blatnik. Prednji žaromet ima DRL funkcijo za boljšo vidnost tudi podnevi, smerokazi so v LED tehnologiji. Iz dirkaškega sveta razvit sistem Ducati Quick Shift (DQS) navzgor/navzdol omogoča prestavljanje v obe smeri brez uporabe sklopke in popuščanja plina. V sodelovanju z zdrsljivo sklopko so prestavljanja mehka in brez izgube časa ter potiska. Z manj dela z ročico sklopke se lahko tako povsem posvetite zavojem in zaviranju.
Obe verziji poganja izredno zmogljiva najnovejša izpeljanka Testastretta 11° DS agregata. Poleg visokih zmogljivosti je tudi zelo vozen, saj zvezno pospešuje že od najnižjih vrtljajev. Ravno kombinacija moči in mehkega odziva na ročico plina ponuja čisti vozniški užitek. Po novem zmore več moči 108 kW ( 147 KM ) / 9,250 min in mogočen navor 124 Nm / 7,750 min. Precizna nastavitev sistema Ride by Wire mu omogoča mehko podajanje vse te moči. Ducatijevo neprestano vlaganje v kakovost in zanesljivost omogoča resnično dolge servisne intervale – servis na 15.000 km ali enkrat letno ter nastavljanje ventilov vsakih 30,000 km. Dosega stroge Euro 4 standarde.
Zdrsljiva sklopka omogoča tudi agresivna prestavljanja navzdol brez da bi zadnje kolo blokiralo. Ročica sklopke je lahkotna za uporabo, kar pride prav predvsem pri mestni vožnji in na dolgih potovanjih.
Tipičen Ducati Trellis okvir je obenem tudi nosilni element. Okvir s cevmi velikega premera je po dirkaškem vzoru vpet v glave valjev, kar dela celoten motocikel kompakten in dinamičen. Izboljšana in ojačana je tudi nova zadnja aluminijasta enoročna nihajka, ki je prav tako vpeta v agregat. Po novem so aluminijaste stopalke voznika ločene od sopotnikovih, kar daje vozniku več prostora za gibanje pri aktivni športni vožnji. Voznikov sedež je nastavljiv po višini ( 795 ali 820 mm ).
Popoln elektronski paket s tremi načini vožnje Riding Modes (Sport, Touring in Urban) se opira na enoto Bosch Inertial Measurement Unit (IMU), ki podaja informacije varnostnim sistemom Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC) in Ducati Wheelie Control (DWC). Skupaj zagotavljajo najvišji nivo aktivne varnosti, da lahko vozniki z različnimi izkušnjami izkoristijo izredne zmogljivosti agregata.
Monster 1200 uporablja povsem nastavljive prednje vilice Kayaba in zadnji Sachs amortizer. Monster 1200 S ima spredaj vrhunske 48 mm Öhlins vilice premera 48 MM s TiN premazom ter zadaj prav tako Öhlins amortizer.
Monster 1200 stoji na 10-krakih aluminijastih platiščih v Panigale stilu, Monster 1200 S pa na posebno strojno obdelanih platiščih z ekskluzivno grafiko, ki poudari športen karakter motocikla. Na obeh verzijah so montirane moderne Pirelli DIABLO ROSSO™ III z dvojno zmesjo, dimenzije 120/70-17 spredaj in 190/55-17 zadaj.
Na Monstru 1200 so spredaj montirane Brembo M4.32 monobloc 4-batne radialno vpete zavorne čeljusti, ki delujejo na dva koluta premera 320 mm. Monster 1200 S pa uporablja še boljše Brembo M50 monobloc zavorne čeljusti in dva zavorna koluta premera 330 mm, enak sistem kot na super športnem Panigale. Obe verziji imata radialno črpalko prednje zavore in ločen rezervoar zavorne tekočine. Tudi zadaj svoje delo opravlja Brembo zavorni sistem. Te vrhunske komponente zagotavljajo najboljše možne pojemke in odličen povratni občutek.
Obe verziji imata vgrajen najmodernejši varnostni sistem Ducati Safety Pack (DSP). Popoln elektronski paket s tremi načini vožnje Riding Modes (Sport, Touring in Urban) se opira na enoto Bosch Inertial Measurement Unit (IMU), ki stalno odčitava nagib, sile pospeška in pojemka ter podaja te informacije varnostnim sistemom Bosch 9.1MP Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC) in Ducati Wheelie Control (DWC). Skupaj ti sistemi zagotavljajo najvišji nivo aktivne varnosti, da lahko vozniki z različnimi izkušnjami izkoristijo izredne zmogljivosti agregata.
Boschev protiblokirni zavorni sistem Cornering ABS 9.1MP je najmodernejši ABS, ki nadzira tudi dvig zadnjega kolesa in tako omogoča najkrajše zavorne poti in stabilnost v vseh pogojih. Še več – sistem omogoča varno zaviranje tudi pri nagnjenem motociklu, saj z omejevanjem zavornega učinka zmanjšuje možnost zdrsov v nagibu celo pri pretiranem zaviranju. Zavorni učinek se učinkovito prenaša med kolesi in obenem ohranja motocikel na želeni liniji, saj preprečuje neželen dvig motocikla pri zaviranju v nagibu. ABS je možno po želji tudi povsem izklopiti ali si ga nastaviti v načinih Riding Mode.
Na voljo so 3 različne stopnje poseganja ABS sistema:
- stopnja – športna nastavitev za maksimalno zaviranje, brez nadzora dviga zadnjega kolesa, brez Corner funkcije, ki preprečuje zdrs pri pretiranem zaviranju v nagibu, z delovanjem ABS samo na prednje kolo, da lahko zadnje kolo po želji tudi blokirate.
- stopnja brez nadzora dviga zadnjega kolesa, z vklopljeno Corner funkcijo, ki preprečuje zdrs pri pretiranem zaviranju v nagibu.
- stopnja za največ varnosti – z nadzorom dviga zadnjega kolesa in z vklopljeno Corner funkcijo, ki preprečuje zdrs pri pretiranem zaviranju v nagibu.
Sistem proti zdrsu pogonskega kolesa Ducati Traction Control (DTC) zaznava in preprečuje zdrse pri pospeševanju. Gre za zadnjo verzijo z najnovejšo programsko opremo, ki preko vžiga omogoča mehko posredovanje sistema. Ima osem stopenj občutljivosti. Prva stopnja pomeni minimalno posredovanje in več zdrsa, osma stopnja pa ponuja največ varnosti tudi na mokri cesti. Tri različne stopnje so vgrajene v tri določene Riding Mode. Voznik si lahko DTC povsem izklopi ali po svoji želji nastavi stopnja v vsakem Riding Modu posebej.
Nadzor nad dvigovanjem prednjega kolesa pri pospeševanju Ducati Wheelie Control (DWC) je Ducati prvič uporabil na eksotični Superleggeri. Tri različne stopnje so vgrajene v tri določene Riding Mode. Sistem ima osem stopenj, ki si jih lahko sami nastavite. Tako imate lahko plin odprt po želji, saj sistem sam poskrbi za varen in nadzorovan dvig prednjega dela. Pospeševanje je tako povsem pod kontrolo.
Z izbiro načina vožnje Riding Mode si lahko kar med vožnjo s pritiskom na gumb spremenite lastnosti motocikla, da ga prilagodite svojemu stilu in cestnim pogojem. Trije načini imajo tovarniško prednastavljeno motorno in varnostno elektroniko ABS, DTC in DWC:
- način “Urban” vam ponuja mehko podajanje moči, ki je omejena na 73,5 kW (100 KM), poseganje sistema DTC na 6. stopnji, ABS z maksimalnim nadzorom dviga zadnjega kolesa in DWC na 7. stopnji.
- v načinu “Touring” podaja polno moč 108 kW (147 KM) z bolj nežnim odzivom na ročico plina, poseganje sistema DTC na 4. stopnji, ABS z nadzorom dviga zadnjega kolesa in DWC na 5. stopnji.
- način “Sport” razkriva svoj najbolj športen obraz. Polna moč 108 kW (147 KM) z direktnim odzivom na ročico plina, bolj omejeno poseganje sistemov DTC na 3. stopnji, ABS na 2. stopnji brez nadzora dviga zadnjega kolesa in DWC na 3. stopnji.
Osebne nastavitve sistemov ABS, DTC in DWC se lahko opravi pri ustavljenem motociklu.
Zaslon na novem Monster 1200 je narejen v najmodernejši TFT barvni tehnologiji. Obstajajo 3 možni prikazi podatkov – Core, Full in Track. Po novem zaslon v vseh prikazih izpisuje tudi izbrano prestavo. Best replica watches sale, free shipping.V načinu Urban zaslon prikazuje Core konfiguracijo, da so vidni le najpomembnejši podatki. V načinu Touring zaslon prikazuje vse za potovanje pomembne podatke. V načinu Sport pa se prikazujejo podatki v Track konfiguraciji, ki je primerna za športno vožnjo. Zaslon vam obenem omogoča, da si sami izberete želeni prikaz podatkov ne glede na izbrani način vožnje Riding Mode.
Žaromet na Monstru 1200 je halogenski in odlično osvetljuje cesto pred vami. Objema ga LED pozicijska luč. Dodatno ima žaromet na Monstru 1200 S še sistem LED Daytime Running Light (DRL), ki zagotavlja odlično vidnost motocikla tudi podnevi. Pri obeh verzijah je zadnja zavorna luč v LED tehnologiji, verzija S pa ima tudi LED smerokaze. S štiri sekundnim pritiskom na stikalo levega smerokaza vklopite vse 4 utripalke.