akcija s touring paketom 21.990 €
redna mpc 25.190 €
MPC vključuje vse dajatve.
Divja stran Ducatija
Cena vključuje originalni Touring Pack z aluminijastimi stranskimi kovčki z nosilci ter ogrevanimi ročicami.
Z novo Multistrado 1200 Enduro postavljamo nova pravila pustolovščine. Zmogljiv agregat Ducati Testastretta DVT, 30-litrski rezervoar goriva, 19″ prednje platišče z naperami, in 200 mm hoda vzmetenja. V vseh okoliščinah in na vseh terenih Ducati s svojo tehnologijo, zmogljivostmi in udobjem prestavlja meje znanega.
Multistrada 1200 Enduro je brezkompromisna s svojim stilom in najmodernejšo tehnologijo. Razvita in testirana je pod ekstremnimi pogoji. Trpežen okvir in dvojna zadnja vilica kljubujeta vsem terenskim in potovalnim izzivom. Izredna terenska zmogljivost in vrhunsko potovalno udobje omogočata sproščeno odkrivanje novih svetov.
V Multistradi Enduro je združena vsa najmodernejša tehnologija: Bosch IMU platforma podpira cornering ABS, kombinirane zavore, žaromete, ki svetijo v ovinek, nadzor vzpenjanja prednjega kolesa, sistem za pomoč pri speljevanju na klancu in nadzor zdrsa zadnjega kolesa pri pospeševanju. Vse sisteme lahko prilagodite svojim željam ali jih preprosto izključite.
5 palčni TFT zaslon se spreminja glede na izbrani način vožnje in obenem omogoča spreminjanje voznih lastnosti preko načinov vožnje Riding Modes. Tempomat in osvetljeni gumbi na krmilu ponujajo dodatno udobje, kompletna LED svetila pa ponoči varno osvetlijo cesto pred vami.
Elektronsko pol-aktivno vzmetenje se prilagaja vsakemu terenu in voznemu stilu. Zmogljiv agregat Testastretta DVT pri vseh vrtljajih ponuja dovolj moči in navora.
Multistrado poganja povsem revolucionaren Ducati Testastretta DVT agregat s spremenljivim Desmodromic odpiranjem ventilov, kar optimira moč in navor čez široko območje vrtljajev. Navor 128 Nm / 7.500/vrt je naravnost osupljiv, moč 112 kW (152 KM) / 9.500 / vrt je v samem vrhu razreda. Obenem je podajanje moči povsem gladko, poraba goriva pa izredno majhna. Sistem Desmodromic Variable Timing (DVT) je prvi tovrsten sistem na motociklu, saj deluje na obe odmični gredi. Sistem DVT je sposoben spreminjati položaj obeh odmičnih gredi in s tem čas odpiranja ventilov. Kontrolna enota agregata upošteva zbrane informacije o vrtljajih, obremenitvi, temperaturi in položaju glavne gredi/odmičnih gredi ter preko solenoidnih ventilov s pritiskom olja zamika položaj odmičnih gredi. Pri konvencionalnem agregatu so sesalni in izpušni ventili v povsem določenem položaju glede na glavno gred. Cilj DVT agregata je bil povečati moč v visokih vrtljajih in navor v nizkih vrtljajih, kar pa je možno doseči le s sistemom spremenljivih odpiralnih časov ventilov. DVT določa najprimernejše odpiranje ventilov glede na obremenitev in hitrost agregata. Z rotiranjem odmičnih gredi lahko pospeši ali zakasni odpiranje ventilov. Agregat je dopolnjen s sekundarnim sistemom zraka, dvojnimi vžigalnimi svečicami, visoko-kompresijskimi bati in senzorjem proti klenkanju. Rezervoar goriva pogoltne kar 30 litrov, kar omogoča resnično dolg doseg. Natančno projektiranje in vrhunski materiali zdaj dopuščajo kontrolo ventilov vsakih 30.000 km ter redni servis z menjavo olja na vsakih 15.000 km ali enkrat letno.
Pri 6-stopenjskem menjalniku Multistrade 1200 Enduro je prva prestava nekoliko krajša za lažjo vožnjo po težkih terenih in pri nižjih hitrostih.
Serijski sedež na Multistradi 1200 Enduro je na višini 870 mm. Dodatno si lahko izberete sedež z višino 850 ali 890 mm. Na voljo je tudi ožji sopotnikov sedež, da se voznik pri vožnji v stoje lažje premika nazaj.
Motocikel je opremljen s pnevmatikami Pirelli Scorpion Trail II, v dimenzijah 120/70 R19 spredaj in 170/60 R17 zadaj, ki so odlična kombinacija za cestno in terensko vožnjo. Narejene so za najzahtevnejše motoriste. Platišča z aluminijastimi naperami v dimenzijah 3.00 x 19” spredaj in 4.50 x 17” zadaj ne potrebujejo zračnice.
Multistrada 1200 Enduro se pohvali z vrhunskim paketom zavor Brembo, dveh prednjih zavornih kolutov premera 320 mm in radialno vpetih Monobloc zavornih čeljusti. Zadaj pomaga zavirati ogromen 265 mm kolut in plavajoča zavorna čeljust. Zavore so povezane z najnaprednejšim dvo-kanalnim Boschevim protiblokirnim multi-kalibracijskim sistemom Bosch 9.1ME ABS ECU. Ta najmodernejši cornering ABS s povezanim zaviranjem kontrolira dvig zadnjega kolesa in tako omogoča najkrajše zavorne poti in stabilnost v vseh pogojih. Sistem omogoča varno zaviranje tudi pri nagnjenem motociklu, saj z omejevanjem zavornega učinka zmanjšuje možnost zdrsov v nagibu celo pri pretiranem zaviranju. Zavorni učinek se učinkovito prenaša med kolesi in obenem ohranja motocikel na želeni liniji, saj preprečuje neželen dvig motocikla pri zaviranju v nagibu. ABS je možno po želji tudi povsem izklopiti ali si ga nastaviti v načinu vožnje Riding Mode.
Tudi okvir je prava umetnina. Geometrija združuje najboljši kompromis med terensko zmogljivostjo pri nižjih hitrostih kot vrhunsko stabilnost pri visokih potovalnih hitrostih in pod polno obremenitvijo. Za terensko uporabo je Multistrada Enduro za 205 mm dvignjena od tal. Dvojna zadnja nihajka ni samo paša za oči. Narejena je tako, da zdrži največje napore terenske vožnje.
Položaj voznika je tudi prilagojen z višjim krmilom in sedežem, ki omogoča najboljši kontakt voznika z motociklom. Stopalke so jeklene z lahko odstranljivim gumijastim delom. Pedal zadnje zavore je višinsko nastavljiv. Pedalo menjalnika je zavarovano pred poškodbo v primeru padca.
Nova Multistrada Enduro je opremljena z zadnjo evolucijo sistema Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evo, ki je pol-aktiven sistem za nadzor delovanja vzmetenja, ki neprestano in samodejno prilagaja blaženje glede na podlago. S tem zmanjša prenos vibracij in udarcev s podlage, kar povečuje udobje in stabilnost motocikla. Za to uporablja vrsto senzorjev. DSS je sposoben zmanjševati prenos teže naprej pri zaviranju oziroma nazaj pri pospeševanju. S tem se izboljšajo dinamične sposobnosti motocikla, kar pride najbolj do izraza pri zahtevni vožnji. Nastavitev zadnjega amortizerja je integrirana v izbrani Riding Mode (Sport, Touring, Urban ali Enduro). Hitro ga lahko tudi nastavite za različne možne obremenitve : samo voznik, voznik in prtljaga, voznik in sopotnik, voznik in sopotnik s prtljago.
4 načini vožnje Riding Mode določajo občutljivost varnostnih sistemov DTC, ABS, DWC in tudi:
- enduro: moč 73,5 kW ( 100KM ) in vzmetenje za grobo podlago
- urban: moč 73,5 kW ( 100 KM ) z mehkim podajanjem, mehko vzmetenje
- touring: moč 112 kW ( 152KM ) s progresivnim podajanjem, udobno vzmetenje
- sport: moč 112 kW ( 152KM ) z agresivnim podajanjem, trše vzmetenje
Sistem proti zdrsu pogonskega kolesa DTC ima kar osem stopenj občutljivosti. Štiri od teh so vgrajene v določene Riding Mode. Sistem se vklaplja zelo nežno. Na stopnji 8 se vklaplja že ob najmanjšem zdrsu, na stopnji 1 pa je primeren za izkušenejše, saj dopušča precej več drsenja. Voznik si lahko po svoji želji nastavi delovanje DTC v vsakem Riding Modu posebej.
Nadzor nad dvigovanjem prednjega kolesa pri pospeševanju Ducati Wheelie Control (DWC). Sistem ima osem stopenj, ki si jih lahko sami nastavite. Tako imate lahko plin odprt po želji, saj sistem sam poskrbi za varen in nadzorovan dvig prednjega dela. Pospeševanje je tako povsem pod kontrolo.
Nov sistem Vehicle Hold Control (VHC) na Multistradi 1200 Enduro pomaga pri speljevanju v klanec. Tako se lahko voznik osredotoča samo na plin in sklopko. Sistem deluje pri vseh stopnjah ABS-a, razen ko je ta izključen. Opozorilna lučka oznanja aktiviran VHC in njegovo popuščanje.
Serijsko je Multistrada za udobnejše potovanje po avtocestah opremljena z elektronskim tempomatom. Vklaplja se s priročnim gumbom na levem krmilu, kjer se lahko tudi spreminja hitrost. Izklopi se samodejno ob uporabi zavore, sklopke ali ročice plina. Na prvotno nastavljeno hitrost se lahko kasneje povrnete s pritiskom na gumb.
Na Multistradi 1200 Enduro boste našli najmodernejšo LED svetilno tehnologijo. Ducati Cornering Lights (DCL) prejemajo podatke o nagibu motocikla in tako z usmerjanjem svetlobnega snopa v ovinek zagotavljajo več aktivne varnosti pri vožnji ponoči ali ob slabi vidljivosti.
Aplikacija Multistrada Link za operacijske sisteme IOS (kmalu bo dobavljiva tudi za Android) naredi vsako vožnjo še bolj zanimivo. Uporablja bluetooth tehnologijo za prikaz klicev, tekstovnih sporočil in izbiro glasbe. Spremlja in hrani tudi različne parametre kot na primer hitrost, nagib, moč, porabo goriva, mape, slike, …
Ima armaturno ploščo izvedeno v najmodernejši TFT tehnologiji, ki je zelo pregledna in športna. Osvetlitev se samodejno prilagaja zunanji svetlobi. Prikaz podatkov se spreminja z izbranim Riding Mode ali pa si ga voznik prilagodi po željah. Štiri konfiguracije se razlikujejo v ozadju, podanih informacijah in postavitvi le-teh.
Premium stikala in gumbi na krmilu so bogato odmerjeni in intuitivni. Glavna stikala so osvetljena za lažjo uporabo ponoči.
Multistrado lahko zaženete brez mehanskega ključa. Vžig motocikla je možen preko elektronskega ključa v lastnikovem žepu. Sistem do oddaljenosti dveh metrov prepozna kodo. Pri parkiranju motocikla lahko preprosto s pritiskom na gumb vključite elektronsko zaporo krmila.
Svojo vozniško izkušnjo lahko še izboljšate z izbiro paketa opreme, ki vam najbolj ustreza. Sport, Touring, Urban ali Enduro – štirje paketi originalne dodatne opreme, ki jih lahko tudi kombinirate. Poleg paketov bo na voljo tudi bogat nabor originalne opreme za prav vse vaše želje.
Paket ”Urban” za mestno uporabo. 45-litrski centralni kovček in priročna torbica za na rezervoar ponujata prostor za mestne potrebe. Na USB vtičnici pa si lahko napolnite telefon.
Paket ”Touring” za potovanja. Potovalni duh se poudari s stranskimi kovčki z nosilci ter ogrevanimi ročicami.
Paket ”Enduro”, ko se asfalt konča. Pred poškodbami motocikel varuje Touratechova zaščita agregata, hladilnika, oljnega hladilnika in verižnika. Dodatne LED luči ob dodatni svetilnosti dodajo tudi pustolovski izgled. Stransko stojalo prejme večjo naležno površino za varnejše parkiranje na terenu.
Paket ”Sport” za dinamično vožnjo po asfaltu. Homologiran športni Termignoni izpuh iz ogljikovih vlaken ne skriva svojih ambicij. Lažji prednji blatnik je narejen iz ogljikovih vlaken. Elegantni aluminijasti pokrovčki posodic hidravlične tekočine prednje zavore in sklopke za hidravlično tekočino.