akcija s touring paketom 21.990 €
redna mpc 25.190 €
MPC vključuje vse dajatve.
Multistrada 1260 Enduro Touring Pack: divja stran Ducatija
Cena vključuje originalni Touring Pack z aluminijastimi stranskimi kovčki z nosilci ter ogrevanimi ročicami.
Izboljšana Multistrada 1260 Enduro je postala še bolj uporabniku prijazna in zabavna. Motoristu v vseh voznih okoliščinah ponuja doživetje vrhunske tehnologije, zmogljivosti in udobja. Je brezkompromisna s svojim stilom in najmodernejšo tehnologijo. Razvita in testirana je pod ekstremnimi pogoji. Izredna terenska zmogljivost in vrhunsko potovalno udobje omogočata sproščeno odkrivanje novih svetov.
Tradicionalni Trellis okvir je ob prenovi lažji in močnejši. Geometrija združuje najboljši kompromis med terensko zmogljivostjo pri nižjih hitrostih kot vrhunsko stabilnost pri visokih potovalnih hitrostih in pod polno obremenitvijo. Celotna konstrukcija z dvojno zadnjo nihajko je narejena tako, da zdrži največje napore terenske vožnje.
Novo 1260 Enduro poganja agregat Testastretta DVT s 1262ccm in variabilnimi ventili. Ima 64ccm več kot prejšnji agregat in ob dodatnih izboljšavah omogoča več voznosti in zmogljivosti tudi pri nižjih vrtljajih, kar pomeni manj potrebe po menjavanju prestav. Zmore zavidljivih 116 kW (158 KM) pri 9,750/min in kar 128 Nm navora pri 7,500/min. Dejansko je 85% največjega navora na voljo že pod 3,500 vrtljaji. Pri najbolj uporabljenih 4.000 vrtljajih ima najboljši navor v svoji kategoriji. Desmodromic Variable Timing (DVT) je sistem s spremenljivim odpiranjem ventilov, kar optimizira moč in navor čez široko območje vrtljajev. Obenem je podajanje moči bolj gladko, poraba goriva pa izredno majhna. Sistem DVT je prvi tovrsten sistem na motociklu, saj deluje na obe odmični gredi. Natančno projektiranje in vrhunski materiali zdaj dopuščajo kontrolo ventilov vsakih 30,000 km ter redni servis z menjavo olja na vsakih 15.000 km ali enkrat letno.
Vso to moč pomaga obvladovati sodobna in popolna elektronika, ki po zaslugi različnih načinov vožnje Riding Modes in novega sistema Ride by Wire omogoča boljšo odzivnost ročice za plin. Nov je sistem za prestavljanje brez sklopke DQS (Ducati Quick Shift) Up & Down, ki vozniku olajša delo in naredi vožnjo še bolj zabavno. Naprednejši senzor prestav je bistvena komponenta sistema DQS. Dodelan je tudi vzvod menjalnika z manj hoda in s tem bolj preciznim prestavljanjem. Serijska oprema postavlja Multistrado 1260 Enduro v sam vrh segmenta – Bosch Cornering ABS, Cornering Lights, Wheelie Control, Traction Control and Vehicle Hold Control.
Po zaslugi koles z naperami, spredaj 19” in zadaj 17”, je Multistrada 1260 Enduro idealna za dolga potovanja in pustolovščine vseh vrst. Pol-aktivno elektronsko vzmetenje s hodom 185mm je dodatno izboljšano. 30-litrski rezervoar za gorivo omogoča doseg nad 450km z enim točenjem. Za več udobja je spremenjena tudi ergonomija. Serijski sedež so znižali na 860mm. Po želji pa si lahko naročite nižji 840mm ali višji 880mm sedež. Dodatno so znižali krmilo za 30mm in s tem tudi skupno težišče motocikla, da je bolj obvladljiv pri nižjih hitrostih. Lažja aluminijasta zaščita karterja je zdaj vpeta v okvir za večjo čvrstost.
Posodobljen meni za izbiranje Human Machine Interface (HMI) omogoča preko 5” TFT barvnega zaslona visoke ločljivosti zelo preprosto upravljanje nastavitev vozila in ostalih funkcij. Ducati Multimedia System (DMS) poveže pametni telefon z motociklom preko Bluetooth-a za dostop do klicev, sporočil, glasbe, … Serijski tempomat in brezkontaktni ključ poskrbita za dodatno udobje voznika. Nova Multistrada 1260 Enduro je kompatibilna z aplikacijo Ducati Link App, ki vozniku omogoča nastavljanje parametrov motocikla preko pametnega telefona ter podaja informacije o vzdrževanju, informacije o uporabi, lokacije Ducati pooblaščenih trgovin, shranjuje poti in omogoča delitev le-teh z ostalimi uporabniki aplikacije …
Višina sedeža: 840 – 860 mm
Medosje: 1.592 mm
Moč: 116 kW (158 km) @ 9.500 / min
Prostornina: 1.262 cc
Masa: 225 kg
Premer zavornega koluta: 320 mm
5″ Intuitivni barvni TFT zaslon
Polna LED osvetlitev, samoizklopljivi smerokazi.
Prenovljen izpušni sistem za še večjo zmogljivost.
Z izbiro načina vožnje Riding Mode se sami odločate kako boste uporabljali svojo Multistrado 1260 Enduro :
- “Sport” – razkriva najbolj športen obraz nove Multistrade. Polna moč 116 kW (158 KM) z direktnim odzivom na ročico plina, bolj omejeno poseganje sistemov DTC, ABS in DWC ter čvrsto vzmetenje pokažejo športen potencial motocikla.
- “Touring” – sistemi so optimalno prilagojeni vožnji po suhi cesti. Združuje polno moč z visoko stopnjo kontrole. Nastavitev vzmetenja je primerna za daljša potovanja.
- “Urban” – vam ponuja mehko podajanje moči, ki je omejena na 73,5 kW (100 KM). Sistemi DTC, DWC in ABS se za večjo varnost vklapljajo bolj zgodaj, tudi vzmetenje deluje mehkeje.
- “Enduro” – in vaša Multistrada je pripravljena odkrivati nove svetove izven asfaltiranih cest. Mehko podajanje moči in na 73,5 kW (100 KM) omejen agregat, zmanjšano posredovanje sistemov in optimalna porazdelitev zavornega učinka v kombinaciji s primerno nastavitvijo vzmetenja. ABS na zadnjem kolesu je izklopljen, prav tako je izklopljena funkcija Cornering ABS.
Sistem elektronskega vzmetenja Ducati Skyhook Suspension ( DSS ) Evolution je še dodatno izpopolnjen. Pol-aktiven sistem za nadzor delovanja vzmetenja neprestano in samodejno prilagaja blaženje glede na podlago. S tem zmanjša prenos vibracij in udarcev s podlage, kar povečuje udobje in stabilnost motocikla. Za to uporablja vrsto senzorjev. Po zaslugi Inertial Measurement Unit (IMU) je novi DSS Evolution sposoben zmanjševati prenos teže naprej pri zaviranju oziroma nazaj pri pospeševanju. S tem se izboljšajo dinamične sposobnosti motocikla, kar pride najbolj do izraza pri zahtevni vožnji. Nastavitev vzmetenja je integrirana v izbrani Riding Mode. Preko zaslona ga lahko hitro nastavite tudi za različne možne obremenitve : voznik, voznik in prtljaga, voznik in sopotnik, voznik in sopotnik s prtljago.
Multistrada 1260 Enduro se pohvali z vrhunskim paketom zavor Brembo, dveh prednjih zavornih kolutov premera 320 mm in radialno vpetih Monobloc zavornih čeljusti. Zadaj pomaga zavirati ogromen 265 mm kolut in plavajoča zavorna čeljust. Te zavore so povezane z najnaprednejšim dvo-kanalnim protiblokirnim multi-kalibracijskim sistemom Bosch 9.1ME Cornering ABS. Ta najmodernejši corneringABS s povezanim zaviranjem kontrolira dvig zadnjega kolesa in tako omogoča najkrajše zavorne poti in stabilnost v vseh pogojih. Sistem omogoča varno zaviranje tudi pri nagnjenem motociklu, saj z omejevanjem zavornega učinka zmanjšuje možnost zdrsov v nagibu celo pri pretiranem zaviranju. Zavorni učinek se učinkovito prenaša med kolesi in obenem ohranja motocikel na želeni liniji, saj preprečuje neželen dvig motocikla pri zaviranju v nagibu.
Sistem proti zdrsu pogonskega kolesa DTC ima osem stopenj občutljivosti. Štiri od teh so vgrajene v določene Riding Mode. Sistem se vklaplja zelo nežno. Na stopnji 8 se vklaplja že ob najmanjšem zdrsu, na stopnji 1 pa je primeren za izkušenejše, saj dopušča precej več drsenja.
Nadzor nad dvigovanjem prednjega kolesa pri pospeševanju DWC ima osem stopenj, ki si jih lahko sami nastavite. Tako imate lahko plin odprt po želji, saj sistem sam poskrbi za varen in nadzorovan dvig prednjega dela. Pospeševanje je tako povsem pod kontrolo.
Sistem Vehicle Hold Control (VHC) za lažje speljevanje v klanec. Z močnejšim stiskom prednje ali zadnje zavore aktivirate sistem za Vehicle Hold Control (VHC), ki za 9 sekund zadrži motocikel. Tako se lahko voznik osredotoča samo na plin in sklopko. Sistem deluje pri vseh nastavitvah sistema ABS, razen ko je le-ta izklopljen. Opozorilna lučka oznanja aktiviran VHC in njegovo popuščanje.
Povsem nov je tudi barvni TFT zaslon z nadvse preglednim in intuitivnim menijem. Dodana funkcija so samoizklopljivi smerokazi. Izboljšali so predvajalnik glasbe preko telefona.
Nov in izboljšan je tudi sistem brezkontaktnega ključa Hands Free. Vžig motocikla je možen preko elektronskega ključa v lastnikovem žepu. Sistem do oddaljenosti dveh metrov prepozna kodo. Pri parkiranju motocikla lahko s pritiskom na gumb vključite elektronsko zaporo krmila. Premium stikala in gumbi na krmilu so bogato odmerjeni in intuitivni. Glavna stikala so osvetljena za lažjo uporabo ponoči. Za udobnejše potovanje po avtocestah je opremljena z elektronskim tempomatom. Vklaplja se s priročnim gumbom na levem krmilu, kjer se lahko tudi spreminja hitrost. Izklopi se samodejno ob uporabi zavore, sklopke ali ročice plina. Na prvotno nastavljeno hitrost se lahko kasneje vrnete s pritiskom na gumb.
Na Multistradi 1260 Enduro boste našli najmodernejšo LED svetilno tehnologijo. Ducati Cornering Lights (DCL) prejemajo podatke o nagibu motocikla in tako z usmerjanjem svetlobnega snopa v ovinek zagotavljajo več aktivne varnosti pri vožnji ponoči ali ob slabi vidljivosti.
Svoj motocikel lahko še dopolnite z izbiro paketa originalne dodatne opreme, ki vam najbolj ustreza. Poleg paketov bo na voljo tudi bogat nabor dodatne opreme za prav vse vaše želje.
Po novem je možno dokupiti tudi senzor Tyre Pressure Monitoring System (TPMS), ki na zaslonu izpisuje tlak v pnevmatikah in po potrebi voznika opozori o odstopanjih.
Paketi originalne dodatne opreme, ki jih lahko tudi kombinirate :
• Touring Pack: ogrevane ročice, aluminijasti stranski kovčki Touratech, torbica za na krmilo
• Sport Pack: homologiran izpušni lonec Ducati Performance by Termignoni, aluminijasti obdelani pokrovčki posodic hidravlične tekočine prednje zavore in sklopke, črn pokrov vodne črpalke
• Urban Pack: aluminijast centralni kovček Touratech, torbica za rezervoar z USB vtičnicami
• Enduro Pack: dodatne LED luči in komponente Ducati Performance by Touratech: cevna zaščita agregata, zaščita hladilnika in oljnega hladilnika, zaščita verižnika in zadnjega zavornega koluta