26.990,00 €
MPC vključuje vse dajatve.
Uporabnost in učinkovitost
Verzija Pikes Peak najbolje poudari športni karakter Multistrade 1260. Ime je dobila po legendarni gorski dirki, kjer je Ducati zmagal že trikrat. Dirkaško poslikana Multistrada 1260 Pikes Peak je razvita na osnovi nove Multistrada 1260 S. Opremljena je z lažjimi kovanimi aluminijastimi platišči ter vrhunskim dirkaškim vzmetenjem Öhlins, ki se nastavlja mehansko. Homologiran izpušni lonec Ducati Performance by Termignoni in nižji športni vizir iz karbonskih vlaken ne skrivata športnih ambicij. Iz lahkih karbonskih vlaken so narejeni tudi prednji blatnik, pokrov brez-kontaktne ključavnice in stranski prednji pokrovi. Sedež z rdečimi šivi je le še pika na i.
Multistrada 1260 Pikes Peak prinaša povsem nov nivo zmogljivosti, voznosti, udobja in zabave. Dobila je večji in zmogljivejši agregat Ducati Testastretta DVT s 1262 cm3, novo šasijo, naprednejšo elektroniko, lažja platišča in estetske izboljšave. Vse je zasnovano za uporabnost in učinkovitost. Oprema in kakovost izdelave sta na najvišji ravni.
Oprema Multistrade 1260 Pikes Peak:
- agregat Ducati Testastretta DVT 1262 cm3
- povsem nastavljivo Öhlins dirkaško vzmetenje, zadaj amortizer TTX36
- izpušni sistem Ducati Performance by Termignoni
- lahka kovana aluminijasta platišča
- vizir iz karbonskih vlaken
- prednji blatnik iz karbonskih vlaken
- pokrov brez-kontaktne ključavnice iz karbonskih vlaken
- stranski pokrovi spredaj iz karbonskih vlaken
- sedež z rdečimi šivi
- Inertial Measurement Unit (IMU) by Bosch
- zavorni sistem Bosch-Brembo ABS 9.1ME Cornering
- 330 mm prednji zavorni koluti z Brembo M50 4-batnimi zavornimi čeljustmi
- elektronski tempomat
- Ducati Multimedia System (DMS)
- 4 načini vožnje Riding Modes
- Ride-by-Wire Power Modes (PM)
- Ducati Wheelie Control (DWC)
- Ducati Traction Control (DTC)
- Vehicle Hold Control (VHC)
- po višini nastavljiv voznikov sedež
- žaromet Full LED s sistemom Ducati Cornering Lights (DCL)
- 5” visoko resolucijski barvni TFT zaslon
Agregat z večjo prostornino postavlja nova merila voznosti in zmogljivosti. Zmore zavidljivih 116 kW (158 KM) pri 9,750/min in kar 129.5 Nm navora pri 7,500/min. Pri najbolj uporabnih 4.000/min prekaša prav vso konkurenco v segmentu. V primerjavi s prejšnjim agregatom ima pri 5.500/min kar 18% več navora. Desmodromic Variable Timing (DVT) je sistem s spremenljivim odpiranjem ventilov, kar optimizira moč in navor čez široko območje vrtljajev. Obenem je podajanje moči povsem gladko, poraba goriva pa izredno majhna. Sistem DVT je prvi tovrsten sistem na motociklu, saj deluje na obe odmični gredi. Sposoben je spreminjati položaj obeh odmičnih gredi in s tem čas odpiranja ventilov.
Natančno projektiranje in vrhunski materiali zdaj dopuščajo kontrolo ventilov vsakih 30,000 km ter redni servis z menjavo olja na vsakih 15.000 km ali enkrat letno.
Izboljšan sistem Ride-by-Wire omogoča precizno doziranje moči. Vozniško izkušnjo nadgradi tudi nov sistem za prestavljanje brez uporabe sklopke DQS (Ducati Quick Shift) Up & Down. Dodelan je tudi vzvod menjalnika z manj hoda in s tem bolj preciznim prestavljanjem.
Posodobljen okvir z 48 mm daljšo zadnjo nihajko in za 55 mm podaljšano medosno razdaljo skrbi za popolno stabilnost pri visokih hitrostih in polni obremenitvi motocikla, spremenjena geometrija prednjega dela pa za okretnost med ovinki.
Bogatemu paketu serijske opreme so zdaj dodali še sistem Vehicle Hold Control (VHC) za lažje speljevanje v klanec. Z močnejšim stiskom prednje ali zadnje zavore aktivirate sistem za Vehicle Hold Control (VHC), ki za 9 sekund zadrži motocikel. Sistem deluje pri vseh nastavitvah sistema ABS, razen ko je le-ta izklopljen.
Povsem nov je tudi barvni TFT zaslon z nadvse preglednim in intuitivnim menijem. Dodana funkcija so samo-izklopljivi smerokazi. Izboljšali so predvajalnik glasbe preko telefona.
Nov in izboljšan je tudi sistem brez-kontaktnega ključa Hands Free. Vžig motocikla je možen preko elektronskega ključa v lastnikovem žepu. Sistem do oddaljenosti dveh metrov prepozna kodo. Pri parkiranju motocikla lahko s pritiskom na gumb vključite elektronsko zaporo krmila. Premium stikala in gumbi na krmilu so bogato odmerjeni in intuitivni. Glavna stikala so osvetljena za lažjo uporabo ponoči. Za udobnejše potovanje po avtocestah je opremljena z elektronskim tempomatom. Vklaplja se s priročnim gumbom na levem krmilu, kjer se lahko tudi spreminja hitrost. Izklopi se samodejno ob uporabi zavore, sklopke ali ročice plina. Na prvotno nastavljeno hitrost se lahko kasneje vrnete s pritiskom na gumb.
Multistrada 1260 Pikes Peak je obogatena z novo aplikacijo za iOS in Android pametne telefone Ducati Link App, ki lahko potem preko Bluetooth povezave beležijo različne podatke – nagib, najvišjo, povprečno, trenutno hitrost, porabo gorivo, prevožene poti, ki si jih lahko delite z drugimi uporabniki aplikacije, itd … Celo različne parametre ali način vožnje Riding Mode si lahko nastavljate preko telefona. Vključena je tudi storitev “Alert and Info Service”, ki opozarja na servisne intervale ali morebitne napake z možnostjo direktnega kontaktiranja servisa.
Multistrada je bila podvržena obsežni ergonomski študiji, da vas zdaj razvaja s superiornim udobjem. Prostora je vedno dovolj za dva ter vso potrebno prtljago v kovčkih. Sedeža za voznika in sopotnika sta ločena ter izdelana ergonomsko. Voznikov sedež se lahko nastavlja na dve višini 825-845 mm. Ročaji za sopotnika so prevzeti z modela 1200 Enduro, da lahko poleg plastičnih sprejmejo tudi aluminijaste stranske kovčke Touratech. Vizir se preprosto z uporabo ene roke nastavlja v želeni položaj. Široko krmilo je oblikovano za udoben položaj voznika in popolno kontrolo nad dogajanjem. Ergonomsko oblikovanje omogoča zelo naravno držo telesa tudi pri stoječem položaju pri vožnji čez neravnine.
Z izbiro načina vožnje Riding Mode se sami odločate kako boste uporabljali svojo Multistrado:
- “Sport” – razkriva najbolj športen obraz nove Multistrade. Polna moč 116 kW (158 KM) z direktnim odzivom na ročico plina, bolj omejeno poseganje sistemov DTC, ABS in DWC.
- “Touring” – sistemi so optimalno prilagojeni vožnji po suhi cesti. “Touring” združuje polno moč z visoko stopnjo kontrole.
- “Urban” – vam ponuja mehko podajanje moči, ki je omejena na 73,5 kW (100 KM). Sistemi DTC, DWC in ABS se za večjo varnost vklapljajo bolj zgodaj.
- “Enduro” – in vaša Multistrada je pripravljena odkrivati nove svetove izven asfaltiranih cest. Mehko podajanje moči in na 73,5 kW (100 KM) omejen agregat, zmanjšano posredovanje sistemov in optimalna porazdelitev zavornega učinka. ABS na zadnjem kolesu je izklopljen, prav tako je izklopljena funkcija Cornering ABS.
Multistrada 1260 Pikes Peak se pohvali z dirkaškim paketom zavor Brembo, ki se sestoji iz črpalke PR 16, dveh prednjih zavornih kolutov premera 330 mm in Monobloc M50 zavornih čeljusti. Zadaj pomaga zavirati ogromen 265 mm kolut in plavajoča zavorna čeljust. Te vrhunske Brembo zavore so povezane z najnaprednejšim dvo-kanalnim protiblokirnim multi-kalibracijskim sistemom Bosch 9.1ME Cornering ABS. Ta najmodernejši ABS s povezanim zaviranjem kontrolira dvig zadnjega kolesa in tako omogoča najkrajše zavorne poti in stabilnost v vseh pogojih. Sistem omogoča varno zaviranje tudi pri nagnjenem motociklu, saj z omejevanjem zavornega učinka zmanjšuje možnost zdrsov v nagibu celo pri pretiranem zaviranju. Zavorni učinek se učinkovito prenaša med kolesi in obenem ohranja motocikel na želeni liniji, saj preprečuje neželen dvig motocikla pri zaviranju v nagibu.
Sistem proti zdrsu pogonskega kolesa DTC ima osem stopenj občutljivosti. Štiri od teh so vgrajene v določene Riding Mode. Sistem se vklaplja zelo nežno. Na stopnji 8 se vklaplja že ob najmanjšem zdrsu, na stopnji 1 pa je primeren za izkušenejše, saj dopušča precej več drsenja.
Nadzor nad dvigovanjem prednjega kolesa pri pospeševanju DWC ima osem stopenj, ki si jih lahko sami nastavite. Tako imate lahko plin odprt po želji, saj sistem sam poskrbi za varen in nadzorovan dvig prednjega dela. Pospeševanje je tako povsem pod kontrolo.
Pnevmatike Pirelli SCORPION™ Trail II v dimenzijah 120/70 R17 spredaj in 190/55 R17 zadaj omogočajo športne nagibe na cesti, so trpežne in uporabne tudi na neutrjenih terenih. Daljša enoročna zadnja nihajka je narejene iz aluminija, zato je zelo toga, lahka, stabilna ter doda k izgledu celotnega motocikla.
Svoj motocikel lahko še dopolnite z izbiro paketa originalne dodatne opreme, ki vam najbolj ustreza. Poleg paketov bo na voljo tudi bogat nabor dodatne opreme za prav vse vaše želje.
Paketi originalne dodatne opreme, ki jih lahko tudi kombinirate:
- Touring Pack: ogrevane ročice, stranski kovčki, centralno stojalo
- Urban Pack: centralni kovček, torbica za rezervoar z USB vtičnicami
- Enduro Pack: dodatne LED luči in komponente Ducati Performance by Touratech: cevna zaščita agregata, zaščita hladilnika in karterja, širše stransko stojalo in terenske stopalke