19.990,00 €
Touring Pack: 20.990,00 €
MPC vključuje vse dajatve.
Nov nivo zmogljivosti
Multistrada je že ob svojem nastanku spremenila motoristični svet, saj je ponudila štiri motocikle v enem : športnika, potovalnik za dolge proge, vsakodnevno uporaben motocikel in enduro za lažje terene.
Nova Multistrada 1260 prinaša povsem nov nivo zmogljivosti, voznosti, udobja in zabave. Dobila je večji in zmogljivejši agregat Ducati Testastretta DVT s 1262 cm3, novo šasijo, naprednejšo elektroniko, lažja platišča in estetske izboljšave. Vse na novi Multistradi 1260 je zasnovano za uporabnost in učinkovitost. Oprema in kakovost izdelave sta na najvišji ravni.
Agregat z večjo prostornino postavlja nova merila voznosti in zmogljivosti. Zmore zavidljivih 116 kW (158 KM) pri 9,750/min in kar 129.5 Nm navora pri 7,500/min. Pri najbolj uporabnih 4.000/min prekaša prav vso konkurenco v segmentu. V primerjavi s prejšnjim agregatom ima pri 5.500/min kar 18% več navora.
Desmodromic Variable Timing (DVT) je sistem s spremenljivim odpiranjem ventilov, kar optimizira moč in navor čez široko območje vrtljajev. Obenem je podajanje moči povsem gladko, poraba goriva pa izredno majhna. Sistem DVT je prvi tovrsten sistem na motociklu, saj deluje na obe odmični gredi. Sposoben je spreminjati položaj obeh odmičnih gredi in s tem čas odpiranja ventilov.
Natančno projektiranje in vrhunski materiali zdaj dopuščajo kontrolo ventilov vsakih 30.000 km ter redni servis z menjavo olja na vsakih 15.000 km ali enkrat letno.
Izboljšan sistem Ride-by-Wire omogoča precizno doziranje moči. Dodatno si lahko omislite nov sistem za prestavljanje brez uporabe sklopke DQS (Ducati Quick Shift) Up & Down. Naprednejši senzor prestav je bistvena komponenta sistema DQS. Dodelan je tudi vzvod menjalnika z manj hoda in s tem bolj preciznim prestavljanjem.
Posodobljen okvir z 48 mm daljšo zadnjo nihajko in za 55 mm podaljšano medosno razdaljo skrbi za popolno stabilnost pri visokih hitrostih in polni obremenitvi motocikla, spremenjena geometrija prednjega dela pa za okretnost med ovinki.
Bogatemu paketu serijske opreme so zdaj dodali še sistem Vehicle Hold Control (VHC) za lažje speljevanje v klanec. Z močnejšim stiskom prednje ali zadnje zavore aktivirate sistem za Vehicle Hold Control (VHC), ki za 9 sekund zadrži motocikel. Sistem deluje pri vseh nastavitvah sistema ABS, razen ko je le-ta izklopljen.
Povsem nov je tLED zaslon s preglednim in intuitivnim menijem. Dodana funkcija so samo-izklopljivi smerokazi.
Nov in izboljšan je tudi sistem brez-kontaktnega ključa Hands Free. Vžig motocikla je možen preko elektronskega ključa v lastnikovem žepu. Sistem do oddaljenosti dveh metrov prepozna kodo. Pri parkiranju motocikla lahko s pritiskom na gumb vključite elektronsko zaporo krmila.
Premium stikala in gumbi na krmilu so bogato odmerjeni in intuitivni. Glavna stikala so osvetljena za lažjo uporabo ponoči. Za udobnejše potovanje po avtocestah je opremljena z elektronskim tempomatom. Vklaplja se s priročnim gumbom na levem krmilu, kjer se lahko tudi spreminja hitrost. Izklopi se samodejno ob uporabi zavore, sklopke ali ročice plina. Na prvotno nastavljeno hitrost se lahko kasneje vrnete s pritiskom na gumb.
Oprema Multistrade 1260 :
- agregat Ducati Testastretta DVT 1262 cm2
- inercijska enota Bosch IMU Inertial Platform
- Bosch-Brembo 9.1ME Cornering ABS
- 320-mm prednji zavorni koluti z Brembo 4-batnimi zavornimi čeljustmi
- elektronski tempomat
- 4 načini vožnje Riding Modes
- sistem Ride-by-Wire
- Ducati Wheelie Control (DWC)
- Ducati Traction Control (DTC)
- Vehicle Hold Control (VHC)
- po višini nastavljiv voznikov sedež
- LCD zaslon
Multistrada 1260 je bila podvržena obsežni ergonomski študiji, da vas zdaj razvaja s superiornim udobjem. Prostora je vedno dovolj za dva ter vso potrebno prtljago v kovčkih. Sedeža za voznika in sopotnika sta ločena ter izdelana ergonomsko. Voznikov sedež se lahko nastavlja na dve višini 825-845 mm. Ročaji za sopotnika so prevzeti z modela 1200 Enduro, da lahko poleg plastičnih sprejmejo tudi aluminijaste stranske kovčke Touratech. Vizir se preprosto z uporabo ene roke nastavlja v želeni položaj, da vas učinkovito varuje tudi pri visokih hitrostih in daljših potovanjih. Široko krmilo je oblikovano za udoben položaj voznika in popolno kontrolo nad dogajanjem. Ergonomsko oblikovanje omogoča zelo naravno držo telesa tudi pri stoječem položaju pri vožnji čez neravnine.
Z izbiro načina vožnje Riding Mode se sami odločate kako boste uporabljali svojo Multistrado:
- “Sport” – razkriva najbolj športen obraz nove Multistrade. Polna moč 116 kW (158 KM) z direktnim odzivom na ročico plina, bolj omejeno poseganje sistemov DTC, ABS in DWC.
- “Touring” – sistemi so optimalno prilagojeni vožnji po suhi cesti. “Touring” združuje polno moč z visoko stopnjo kontrole.
- “Urban” – vam ponuja mehko podajanje moči, ki je omejena na 73,5 kW (100 KM). Sistemi DTC, DWC in ABS se za večjo varnost vklapljajo bolj zgodaj.
- “Enduro” – in vaša Multistrada je pripravljena odkrivati nove svetove izven asfaltiranih cest. Mehko podajanje moči in na 73,5 kW (100 KM) omejen agregat, zmanjšano posredovanje sistemov in optimalna porazdelitev zavornega učinka. ABS na zadnjem kolesu je izklopljen, prav tako je izklopljena funkcija Cornering ABS.
Multistrada 1260 je spredaj vzmetena s popolnoma nastavljivimi Kayaba upside-down vilicami premera 48 mm, zadaj pa s popolnoma nastavljivim amortizerjem Sachs. Prednapetost progresivne vzmeti se preprosto nastavlja z vrtečim kolutom.
Multistrada 1260 uporablja paket zavor Brembo, ki se sestoji iz prednjih zavornih kolutov premera 320 mm in radialno vpetih monobloc zavornih čeljusti. Zadaj pomaga zavirati ogromen 265 mm kolut in plavajoča zavorna čeljust. Zavore so povezane z najnaprednejšim dvo-kanalnim protiblokirnim multi-kalibracijskim sistemom Bosch 9.1ME Cornering ABS. Ta najmodernejši ABS s povezanim zaviranjem kontrolira dvig zadnjega kolesa in tako omogoča najkrajše zavorne poti in stabilnost v vseh pogojih. Še več – sistem omogoča varno zaviranje tudi pri nagnjenem motociklu, saj z omejevanjem zavornega učinka zmanjšuje možnost zdrsov v nagibu celo pri pretiranem zaviranju. Zavorni učinek se učinkovito prenaša med kolesi in obenem ohranja motocikel na želeni liniji, saj preprečuje neželen dvig motocikla pri zaviranju v nagibu.
Sistem proti zdrsu pogonskega kolesa DTC ima osem stopenj občutljivosti. Štiri od teh so vgrajene v določene Riding Mode. Sistem se vklaplja zelo nežno. Na stopnji 8 se vklaplja že ob najmanjšem zdrsu, na stopnji 1 pa je primeren za izkušenejše, saj dopušča precej več drsenja.
Nadzor nad dvigovanjem prednjega kolesa pri pospeševanju DWC ima osem stopenj, ki si jih lahko sami nastavite. Tako imate lahko plin odprt po želji, saj sistem sam poskrbi za varen in nadzorovan dvig prednjega dela. Pospeševanje je tako povsem pod kontrolo.
Petkraka aluminijasta Y-platišča so lažja kot pri prejšnjem modelu in poudarjajo športen značaj motocikla. Pnevmatike Pirelli SCORPION™ Trail II v dimenzijah 120/70 R17 spredaj in 190/55 R17 zadaj omogočajo športne nagibe na cesti, so trpežne in uporabne tudi na neutrjenih terenih. Daljša enoročna zadnja nihajka je narejene iz aluminija, zato je zelo toga, lahka, stabilna ter doda k izgledu celotnega motocikla.
Svoj motocikel lahko še dopolnite z izbiro paketa originalne dodatne opreme, ki vam najbolj ustreza. Poleg paketov bo na voljo tudi bogat nabor dodatne opreme za prav vse vaše želje.
Paketi originalne dodatne opreme, ki jih lahko tudi kombinirate:
- Touring Pack: ogrevane ročice, stranski kovčki, centralno stojalo
- Sport Pack: homologiran izpušni lonec Ducati Performance by Termignoni, prednji blatnik iz karbonskih vlaken, aluminijasti CNC strojno obdelani pokrovčki posodic hidravlične tekočine prednje zavore in sklopke
- Urban Pack: centralni kovček, torbica za rezervoar z USB vtičnicami
- Enduro Pack: dodatne LED luči in komponente Ducati Performance by Touratech: cevna zaščita agregata, zaščita hladilnika in karterja, širše stransko stojalo in terenske stopalke