29.990,00 €
MPC vključuje vse dajatve.
Ducati Panigale V4 S
Panigale V4 S je v primerjavi z osnovno verzijo dodatno opremljen z vrhunskim elektronskim vzmetenjem Ducati Electronic Suspension EVO by Öhlins, lažjimi kovanimi aluminijastimi platišči ter lahkim litij-ionskim akumulatorjem.
Oprema Panigale V4 S
Kot pri Panigale V4, z razliko :
- Ducati Electronic Suspension EVO
- Öhlins Smart EC 2.0
- Öhlins NIX-30 vilice
- Öhlins TTX 36 amortizer
- Öhlins blažilnik krmila
- kovana aluminijasta platišča
- litij-ionski akumulator
Oprema Panigale V4
- nov agregat Desmosedici Stradale V4
- nov okvir “Front Frame”
- nosilec maske iz magnezija
- povsem nastavljive prednje vilice Showa Big Piston Forks (BPF), premer 43 mm
- povsem nastavljiv amortizer Sachs
- blažilec krmila Sachs
- najmodernejši elektronski paket s šest osno inercijsko platformo (6D IMU): ABS Cornering Bosch EVO; Ducati Traction Control EVO (DTC EVO); Ducati Slide Control (DSC); Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO); Ducati Power Launch (DPL); Ducati Quick Shift up/down EVO (DQS EVO); Engine Brake Control EVO (EBC EVO)
- gumbi za hitro izbiranje (quick level shifting)
- načini vožnje Riding Modes (Race, Sport, Street)
- aluminijast rezervoar 16l
- barvni 5″ TFT zaslon
- žaromet LED z DRL
- komplet za sopotnika
- zavorni sistem z novimi Brembo Stylema® monobloc čeljustmi
- nove pnevmatike Pirelli Diablo Supercorsa SP, zadaj revolucionarna 200/60-17
- priprava za Ducati Data Analyser + GPS (DDA + GPS) in Ducati MultimediaSystem (DMS)
Panigale V4 je prvi serijsko proizveden Ducati s 4-valjnim agregatom, ki izhaja direktno iz dirkalnika MotoGP Desmosedici in je razvit v tesnem sodelovanju z dirkaškim oddelkom Ducati Corse. Zaradi uporabljenega znanja in tehnologij je tako najboljši možen približek prototipnemu dirkalniku za MotoGP. Pri razvoju so pomagali tudi dirkači in razvojni testni vozniki. Poleg najboljših rezultatov na dirkališču je motocikel ostal izredno vozen tudi na navadnih cestah.
Desmosedici Stradale V4 z valji pod kotom 90° in z Desmodromičnim krmiljenjem ventilov je nadvse podoben tistemu iz MotoGP. Je edini v segmentu z 90° V konfiguracijo, z glavno gredjo, ki se vrti nazaj ter dvojnim ( twin pulse ) vžigom. Vse te rešitve pozitivno vplivajo na vozno dinamiko, hitro menjavanje smeri, odlično smerno stabilnost in učinkovitejše pospeševanje iz ovinkov. Od MotoGP prototipa je nasledil 81mm vrtino, kar je največja dovoljena vrednost po pravilniku kraljevskega razreda. V kombinaciji z nekoliko daljšim hodom bata so lahko dvignili prostornino na 1,103cm³ in s tem izboljšali navor v nižjih in srednjih vrtljajih. Nov agregat zmore 157kW (214KM) pri 13,000 vrtljajih, kar je rekordna vrednost v tem razredu. Tudi razmerje moči in mase 1,1KM/kg postavlja nove standarde med super športnimi motocikli. Največji navor 124 Nm dosega pri 10,000 vrtljajih. Že tako rekordno moč agregata Desmosedici Stradale lahko s kompletnim titanovim izpuhom Akrapovič dvignete na neverjetnih 168kW (226KM). Kljub neverjetnim zmogljivostim ima Desmosedici Stradale servisni interval le na 12,000 km ali enkrat letno, kontrolo in nastavljanje ventilov ( Desmo Servis ) pa le vsakih 24,000 km.
Novemu agregatu je prilagojen šest stopenjski menjalnik. Rotacijski senzor prestav zagotavlja optimalno delovanje sistema za prestavljanje brez uporabe sklopke Ducati Quick Shift (DQS) up & down. Navor se sprosti šele, ko je izbrana prestava v celoti vklopljena. Zato so prestavljanja vedno hitra, popolna in precizna.
Panigale V4 pa ne postavlja samo novih standardov pri zmogljivostih. Po zaslugi šest osne inercijske platforme Bosch in najmodernejše elektronike ponuja do zdaj nepoznane možnosti v smislu aktivne varnosti in vozne dinamike v vseh pogojih vožnje. Panigale V4 prvi na trgu predstavlja : kontrolirano zdrsavanje zadka pri zaviranju (drift), dirkaški Cornering ABS samo na prednjem kolesu in sistem za prestavljanje navzgor in navzdol brez uporabe sklopke (Quickshift Up & Down), ki po novem za optimalno delovanje upošteva tudi nagib motocikla. Ti sistemi so bili razviti na dirkališču v sodelovanju z Ducatijevimi dirkači in razvojniki. Vse te funkcije so združene v treh novih načinih vožnje Riding Modes (Race, Sport and Street), ki jih je možno po željah tudi nastavljati na najnaprednejšem TFT zaslonu. Panigale V4 je tako tudi najmodernejši v svojem razredu.
Neverjetne zmogljivosti Panigale V4 so oblečene v povsem nov dizajn, ki izraža moč in bistvo Ducatijevih dirkalnikov. Ne preseneča, da je bil Panigale V4 izbran za najlepši motocikel sejma Eicma v Milanu. Vsa svetila so izvedena v LED tehnologiji. Žaromet vključuje sistem Daytime Running Light, ki skrbi za odlično vidnost vozila tudi podnevi. Nosilec prednje maske, ki je narejen iz lahkega magnezija, je očem viden. Obenem nosi ogledali z integriranimi LED smerokazi.
Panigale V4 S je opremljen z vilicami Öhlins NIX-30, amortizerjem Öhlins TTX36 in blažilcem krmila Öhlins. Gre za zadnjo verzijo elektronskega vzmetenja Ducati Electronic Suspension EVO (DES EVO), ki ga podpirata druga generacija Öhlins Smart EC 2.0 in inercijska enota Bosch 6D IMU. Uporablja bolj intuitiven voznikov vmesnik OBTi (Objective Based Tuning Interface). Glavni prednosti elektronskega vzmetenja sta večja varnost in hitrejši krogi na dirkališču.
Elektronsko vzmetenje omogoča:
- izbor fiksnih “Fixed” nastavitev z 32 virtualnimi kliki spredaj in 10 kliki zadaj na amortizerju (kompresija, povratek, blažilec krmila)
- samodejno nastavitev “Dynamic”. V načinu “Dynamic” sistem sam določa kompresijo in povratek glede na prejete informacije od inercijske enote Bosch 6D IMU in ostalih senzorjev ter jih prilagaja stilu vožnje.
Pirelli je v sodelovanju z Ducatijem posebej za ta projekt razvil nove Pirelli DIABLO™ Supercorsa SP, spredaj 120/70ZR17 in zadaj v revolucionarni dimenziji 200/60ZR17. V tej dimenziji se odlično obnese v prvenstvu FIM World Superbike.
Panigale V4 zavira z ekskluzivnimi novimi Brembo Stylema® monobloc zavornimi čeljustmi, ki so evolucija že tako odličnih M50 monobloc čeljusti. Nove Stylema® čeljusti so narejene iz enega kosa aluminija. So lažje in kompaktnejše. Izboljšano je tudi notranje zračenje za več učinkovitosti. Zaradi izredne togosti dajejo odlične povratne informacije, omogočajo krajši hod ročice zavore in takojšen odziv. Dvojne Brembo 4-batne čeljusti spredaj grizejo v 330mm zavorne kolute. Zadaj zavorno delo opravlja en kolut z 2-batno čeljustjo. Za varno zaviranje skrbi sistem ABS Cornering EVO z izredno lahko kontrolno enoto 9.1MP Bosch.
Kot pri pravih dirkalnikih se rezervoar za gorivo razteza pod voznikov sedež. V prazen sprednji del rezervoarja so uspeli pospraviti elektroniko in akumulator.
Panigale V4 S se bohoti z najmodernejšo varnostno elektroniko, ki bdi nad vsemi fazami vožnje:
- ABS Cornering Bosch EVO.
- Ducati Traction Control EVO (DTC EVO), na stopnjah 1 ali 2 z novo funkcijo “spin on demand”
- Ducati Slide Control (DSC).
- Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO)
- Ducati Power Launch (DPL).
- Ducati Quick Shift up/down EVO (DQS EVO)
- Engine Brake Control EVO (EBC EVO).
- Ducati Electronic Suspension EVO (DES EVO)
Riding Modes omogočajo vozniku 3 tovarniško nastavljene načine vožnje, ki prilagodijo obnašanje motocikla vozniku, cestišču in pogojem. Voznik si lahko tudi sam nastavi vse parametre po svoji meri.
Vsak Riding Mode spremeni karakter agregata, varnostne sisteme ter pri verziji V4 S tudi vzmetenje:
- Race – za izkušene voznike na dirkališčih z visokim oprijemom. Polna moč, direkten odziv ročice plina Ride-by-Wire in še zelo čvrsto vzmetenje. Varnostni sistemi delujejo, a z manjšim poseganjem. Corner ABS deluje le na prednje kolo.
- Sport – za dinamično uživanje v vožnji. Polna moč, športno podajanje moči Ride-by-Wire, in pri verziji V4 S še čvrsto vzmetenje. Varnostna elektronika je nastavljena tako, da lahko tudi navadni vozniki vozijo spektakularno – na primer kontrolirano drsenje zadnjega kolesa pri zaviranju v ovinek.
- Street – za cestno uporabo. Polna moč in mehko progresivno podajanje moči. Pri verziji V4 S je elektronsko vzmetenje nastavljeno udobno za učinkovito blaženje neravnin. Nastavitev elektronike za maksimalno varnost, oprijem in stabilnost.
Panigale V4 postavlja nov standard z naprednim visoko resolucijskim 5″ zaslonom TFT (186.59 PPI – 800xRGBx480). Voznik si lahko izbere 2 različna prikaza podatkov : “Track” ali “Road”. Po novem omogoča tudi funkcijo samo-izklopljivih smerokazov.
Ducati Lap Timer GPS omogoča avtomatsko shranjevanje časov kroga in prikaz na zaslonu vsakič ko prečkate ciljno črto. Le s pritiskom na gumb začrtate koordinate cilja, da aktivirate štoparico. V kolikor naredite najboljši čas, vam le-ta 5 sekund po prečkanju cilja še utripa na zaslonu. Za 15 zaporednih krogov si lahko ogledate čase krogov, najvišje dosežene vrtljaje in hitrosti. Za Panigale V4 S si ga lahko omislite dodatno.
Ducati Data Analyser + GPS (DDA + GPS) spremlja dosežke motocikla in voznika ter jih grafično podaja. Je obvezna oprema za dirkališče saj prikazuje – čase krogov, odpiranje plina, hitrost, vrtljaje, prestave, temperaturo agregata, opravljeno pot, DTC. Za Panigale V4 S si ga lahko omislite dodatno.
Predpriprava za Ducati Multimedia System (DMS), ki z Bluetooth tehnologijo omogoča sprejem dohodnih klicev, izbor glasbe, prejemanje SMS sporočil. Pametni telefon se samodejno poveže z motociklom in že lahko upravljate glavne funkcije. Klic ali glasbo lahko poslušate preko slušalk v čeladi. DMS je na voljo kot dodatna oprema.