24.990,00 €
MPC vključuje vse dajatve.
Ducati Panigale V4
Nova družina Panigale V4 začenja novo razburljivo poglavje v bogati Ducatijevi zgodovini italijanskih zmogljivosti in emocij.
Panigale V4 je prvi serijsko proizveden Ducati s 4-valjnim agregatom, ki izhaja direktno iz dirkalnika MotoGP Desmosedici in je razvit v tesnem sodelovanju z dirkaškim oddelkom Ducati Corse. Zaradi uporabljenega znanja in tehnologij je tako najboljši možen približek prototipnemu dirkalniku za MotoGP. Pri razvoju so pomagali tudi dirkači in razvojni testni vozniki. Poleg najboljših rezultatov na dirkališču je motocikel ostal izredno vozen tudi na navadnih cestah. Zato so vrhunske zmogljivosti na voljo širokemu krogu voznikov z različnimi znanji.
Desmosedici Stradale V4 z valji pod kotom 90° in z Desmodromičnim krmiljenjem ventilov je nadvse podoben tistemu iz MotoGP. Je edini v segmentu z 90° V konfiguracijo, z glavno gredjo, ki se vrti nazaj ter dvojnim ( twin pulse ) vžigom. Vse te rešitve pozitivno vplivajo na vozno dinamiko, hitro menjavanje smeri, odlično smerno stabilnost in učinkovitejše pospeševanje iz ovinkov. Od MotoGP prototipa je nasledil 81mm vrtino, kar je največja dovoljena vrednost po pravilniku kraljevskega razreda. V kombinaciji z nekoliko daljšim hodom bata so lahko dvignili prostornino na 1,103cm³ in s tem izboljšali navor v nižjih in srednjih vrtljajih. Nov agregat zmore 157kW (214KM) pri 13,000 vrtljajih, kar je rekordna vrednost v tem razredu. Tudi razmerje moči in mase 1,1KM/kg postavlja nove standarde med super športnimi motocikli. Največji navor 124 Nm dosega pri 10,000 vrtljajih. Že tako rekordno moč agregata lahko s kompletnim dirkaškim titanovim izpuhom Akrapovič dvignete na neverjetnih 168kW (226KM). Kljub neverjetnim zmogljivostim ima Desmosedici Stradale servisni interval le na 12,000 km ali enkrat letno, kontrolo in nastavljanje ventilov ( Desmo Servis ) pa le vsakih 24,000 km.
Seveda je bilo potrebno spremeniti tudi okvir, kjer je agregat še vedno nosilni del. Nov okvir je lažji in kompaktnejši. Ponuja ustrezno torzijsko togost in daje vozniku odlične povratne informacije. Obenem je ozek in v kombinaciji z ergonomijo sedeža/krmila/stopalk omogoča perfektno integracijo voznika z motociklom. Po zaslugi uporabe lahkih materialov je tudi masa motocikla izredno nizka. Enoročna nihajka meri v dolžino kar 600mm in spada med najdaljše v segmentu. Omogoča odličen oprijem pri pospeševanju iz ovinkov.
Panigale V4 pa ne postavlja samo novih standardov pri zmogljivostih. Po zaslugi šest osne inercijske platforme Bosch in najmodernejše elektronike ponuja do zdaj nepoznane možnosti v smislu aktivne varnosti in vozne dinamike v vseh pogojih vožnje. Panigale V4 prvi na trgu predstavlja : kontrolirano zdrsavanje zadka pri zaviranju (drift), dirkaški Cornering ABS samo na prednjem kolesu in sistem za prestavljanje navzgor in navzdol brez uporabe sklopke (Quickshift Up & Down), ki po novem za optimalno delovanje upošteva tudi nagib motocikla. Ti sistemi so bili razviti na dirkališču v sodelovanju z Ducatijevimi dirkači in razvojniki. Vse te funkcije so združene v treh novih načinih vožnje Riding Modes (Race, Sport and Street), ki jih je možno po željah tudi nastavljati na najnaprednejšem TFT zaslonu. Panigale V4 je tako tudi najmodernejši v svojem razredu.
Neverjetne zmogljivosti Panigale V4 so oblečene v povsem nov dizajn, ki izraža moč in bistvo Ducatijevih dirkalnikov. Za obliko novega Panigale V4 je odgovoren Ducati Design Center. Ne preseneča, da je bil Panigale V4 izbran za najlepši motocikel sejma Eicma v Milanu. Vsa svetila so izvedena v LED tehnologiji. Žaromet vključuje sistem Daytime Running Light, ki skrbi za odlično vidnost vozila tudi podnevi. Nosilec prednje maske, ki je narejen iz lahkega magnezija, je očem viden. Obenem nosi ogledali z integriranimi LED smerokazi.
Oprema Panigale V4
- nov agregat Desmosedici Stradale V4
- nov okvir “Front Frame”
- nosilec maske iz magnezija
- povsem nastavljive prednje vilice Showa Big Piston Forks (BPF), premer 43 mm
- povsem nastavljiv amortizer Sachs
- blažilec krmila Sachs
- najmodernejši elektronski paket s šest osno inercijsko platformo (6D IMU): ABS Cornering Bosch EVO; Ducati Traction Control EVO (DTC EVO); Ducati Slide Control (DSC); Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO); Ducati Power Launch (DPL); Ducati Quick Shift up/down EVO (DQS EVO); Engine Brake Control EVO (EBC EVO)
- gumbi za hitro izbiranje (quick level shifting)
- načini vožnje Riding Modes (Race, Sport, Street)
- aluminijast rezervoar 16l
- barvni 5″ TFT zaslon
- žaromet LED z DRL
- komplet za sopotnika
- zavorni sistem z novimi Brembo Stylema® monobloc čeljustmi
- nove pnevmatike Pirelli Diablo Supercorsa SP, zadaj revolucionarna 200/60-17
- priprava za Ducati Data Analyser + GPS (DDA + GPS) in Ducati Multimedia System (DMS)
Novemu agregatu je prilagojen šest stopenjski menjalnik. Rotacijski senzor prestav zagotavlja optimalno delovanje sistema za prestavljanje brez uporabe sklopke Ducati Quick Shift (DQS) up & down. Navor se sprosti šele, ko je izbrana prestava v celoti vklopljena. Zato so prestavljanja vedno hitra, popolna in precizna. Hidravlično vodena sklopka ima 11 plošč, progresivni servo in povsem dirkaško funkcijo zdrsa (slipper action), ki ohranja zadek motocikla miren tudi pri grobih prestavljanjih navzdol.
Panigale V4 je opremljen s povsem nastavljivimi prednjimi USD vilicami Showa Big Piston Forks (BPF). Zadaj je vpet popolnoma nastavljiv amortizer Sachs. Blažilnik krmila je prav tako znamke Sachs. Pirelli je v sodelovanju z Ducatijem posebej za ta projekt razvil nove Pirelli DIABLO™ Supercorsa SP, spredaj 120/70ZR17 in zadaj v revolucionarni dimenziji 200/60ZR17. V tej dimenziji se odlično obnese v prvenstvu FIM World Superbike. Inovativni profil zadnje pnevmatike omogoča velik stik pnevmatike pri ekstremnih nagibih.
Panigale V4 zavira z ekskluzivnimi novimi Brembo Stylema® monobloc zavornimi čeljustmi, ki so evolucija že tako odličnih M50 monobloc čeljusti. Nove Stylema® čeljusti so narejene iz enega kosa aluminija. So lažje in kompaktnejše. Izboljšano je tudi notranje zračenje za več učinkovitosti. Zaradi izredne togosti dajejo odlične povratne informacije, omogočajo krajši hod ročice zavore in takojšen odziv. Dvojne Brembo 4-batne čeljusti spredaj grizejo v 330mm zavorne kolute. Zadaj zavorno delo opravlja en kolut z 2-batno čeljustjo. Za varno zaviranje skrbi sistem ABS Cornering EVO z izredno lahko kontrolno enoto 9.1MP Bosch.
Kot pri pravih dirkalnikih se tudi pri Panigale V4 njegov 16 litrski rezervoar za gorivo razteza pod voznikov sedež. V prazen sprednji del rezervoarja so uspeli pospraviti elektroniko in akumulator, ki je pri verzijah Panigale V4 S in Speciale lažji litij-ionski.
Panigale V4 se bohoti z najmodernejšo varnostno elektroniko, ki bdi nad vsemi fazami vožnje:
- ABS Cornering Bosch EVO.
- Ducati Traction Control EVO (DTC EVO), na stopnjah 1 ali 2 z novo funkcijo “spin on demand”
- Ducati Slide Control (DSC).
- Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO)
- Ducati Power Launch (DPL).
- Ducati Quick Shift up/down EVO (DQS EVO)
- Engine Brake Control EVO (EBC EVO).
Riding Modes omogočajo vozniku 3 tovarniško nastavljene načine vožnje, ki prilagodijo obnašanje motocikla vozniku, cestišču in pogojem. Voznik si lahko tudi sam nastavi vse parametre po svoji meri.
Vsak Riding Mode spremeni karakter agregata, varnostne sisteme ter pri verzijah V4 S in Speciale tudi vzmetenje:
- Race – za izkušene voznike na dirkališčih z visokim oprijemom. Polna moč, direkten odziv ročice plina Ride-by-Wire. Varnostni sistemi delujejo, a z manjšim poseganjem. Corner ABS deluje le na prednje kolo.
- Sport – za dinamično uživanje v vožnji. Polna moč, športno podajanje moči Ride-by-Wire. Varnostna elektronika je nastavljena tako, da lahko tudi navadni vozniki vozijo spektakularno – na primer kontrolirano drsenje zadnjega kolesa pri zaviranju v ovinek.
- Street – za cestno uporabo. Polna moč in mehko progresivno podajanje moči. Nastavitev elektronike za maksimalno varnost, oprijem in stabilnost.
Ducati je bil prvi, ki je svoj motocikel opremil z barvnim zaslonom TFT (Thin Film Transistor). Šest let kasneje postavlja s Panigale V4 nov standard z naprednim visoko resolucijskim 5″ zaslonom TFT (186.59 PPI – 800xRGBx480). Voznik si lahko izbere 2 različna prikaza podatkov : “Track” ali “Road”. Po novem omogoča tudi funkcijo samo-izklopljivih smerokazov.
Ducati Lap Timer GPS omogoča avtomatsko shranjevanje časov kroga in prikaz na zaslonu vsakič ko prečkate ciljno črto. Le s pritiskom na gumb začrtate koordinate cilja, da aktivirate štoparico. V kolikor naredite najboljši čas, vam le-ta 5 sekund po prečkanju cilja še utripa na zaslonu. Za 15 zaporednih krogov si lahko ogledate čase krogov, najvišje dosežene vrtljaje in hitrosti. Za Panigale V4 pa si ga lahko omislite dodatno.
Ducati Data Analyser + GPS (DDA + GPS) spremlja dosežke motocikla in voznika ter jih grafično podaja. Je obvezna oprema za dirkališče saj prikazuje – čase krogov, odpiranje plina, hitrost, vrtljaje, prestave, temperaturo agregata, opravljeno pot, DTC. Za Panigale V4 si ga lahko omislite dodatno.
Predpriprava za Ducati Multimedia System (DMS), ki z Bluetooth tehnologijo omogoča sprejem dohodnih klicev, izbor glasbe, prejemanje SMS sporočil. Pametni telefon se samodejno poveže z motociklom in že lahko upravljate glavne funkcije. Klic ali glasbo lahko poslušate preko slušalk v čeladi. DMS je na voljo kot dodatna oprema.
Več o agregatu Desmosedici Stradale V4 90°: dirkaški agregat ‘par excellence’
Agregat Ducati 90° V4 je vrh ponudbe za zmogljive superšportne motocikle. Ni naključje, da se ta konfiguracija uporablja tudi v prototipnem dirkalniku Desmosedici MotoGP.
Tehnološko prefinjen 90° V4 samodejno izničuje sile brez dodatne potrebe po dušenju vibracij, kar dela agregat lažji in zmanjšuje izgube moči. Obenem je tudi bolj zdržljiv.
V primerjavi s klasičnim vrstnim 4-valjnikom je tovrsten agregat ožji in omogoča boljšo centralizacijo mase. Krajše glavne gredi zmanjšujejo giroskopski efekt, kar naredi motocikel lažji in okretnejši pri spreminjanju smeri.
Agregat Desmosedici Stradale je za optimalno porazdelitev teže nagnjen nazaj za 42°, prav tako kot agregat v MotoGP. Obenem dovoljuje namestitev večjih hladilnikov in daljšo zadnjo nihajko za boljši prenos moči na cestišče.
Izredno lahek agregat tehta le 64.9 kg. To so inženirji iz oddelka Ducati Corse dosegli z uporabo najkakovostnejših materialov in komponent. Visoko kompresijsko razmerje 14:1 samo po sebi nakazuje na dirkaški pedigre.
Običajno se glavna gred pri motociklu vrti v enaki smeri kot kolesa. V MotoGP pa se uporablja v nasprotno smer vrteča se glavna gred. Pri Panigale V4 so uporabili točno takšno vrhunsko rešitev, ki zagotavlja manjši giroskopski efekt za hitrejše spreminjanje smeri in manjšo inercijo. Takšna zasnova agregata pomaga ohranjati sprednji del motocikla pri tleh tudi pri polnih pospeševanjih. Po drugi strani preprečuje dviganje zadnjega kolesa pri močnih zaviranjih.
Dvojni “Twin Pulse” vžig V4 precej spominja na delovanje V2. Oba valja na levi strani vžigata z majhnim zamikom, prav tako oba desna. To pomeni zaporedje vžigov 0°, 90°, 290° in 380°. Zato je V4 slišati kot MotoGP Desmosedici. Enako pomembna posledica takšnega zaporedja vžigov je tudi nepremagljivo podajanje moči med ovinki in iz ovinkov.
Prvič so na Ducatiju uporabili trobente za dotok zraka z variabilno višino za optimalno delovanje pri različnih vrtljajih.
Ko pri vsakem Ducatijevem agregatu tudi pri Desmosedici Stradale igra ključno vlogo sistem krmiljenja ventilov Desmodromic. Gre za zadnjo generacijo s precej pomanjšanimi komponentami za največjo možno kompaktnost glave agregata. Celo vžigalne svečke so manjše. Zaradi visokih vrtljajev in velikih ventilov bi bil sistem krmiljenja ventilov s klasičnimi vzmetmi neustrezen. Tukaj se izkaže sistem Desmodromic z mehanskim in povsem točnim odpiranjem in zapiranjem ventilov. Vsaka glava valja ima senzor proti klenkanju.
Kljub prirastku moči ostaja servisni interval na 12,000 km ali enkrat letno.
Kontrolo in nastavljanje ventilov ( Desmo Servis ) pa le vsakih 24,000 km.