24.190,00 €
MPC vključuje vse dajatve.
Vrhunske zmogljivosti se prepletajo s stilom.
Diavel je v svoji izvedenki Carbon še dodatno obogaten z lahkimi in kakovostnimi komponentami. Zaradi uporabe ogljikovih vlaken, aluminija in kovanih Marchesini platišč je teža znižana na samo 205 kg, kar samo še izboljšuje zmogljivosti tega izrednega motocikla.
Lahka kovana 9-kraka Marchesini platišča so prihranila 2,5 kg. Poleg tega so izredno lepa. Lahka ogljikova vlakna, ki izžarevajo Ducatijevo dirkaško DNK, so uporabili za izdelavo stranskih panelov rezervoarja in prednjega blatnika. Celo udoben sopotnikov sedež je pokrit s snemljivim pokrovom iz ogljikovih vlaken.
Ducati je na prestižni podelitvi 2014 Motorcycle of the Year revije Motorrad zmagal v kar petih kategorijah. Med drugim tudi z modelom Diavel v kategoriji cruiser. Povsem jasno, saj je Diavel precej več kot samo cruiser.
Ima dizajn, ki zasvoji. Dolg, mišičast in agresiven izgled vam garantira pozornost na vsakem koraku. Vrhunsko udobje v vožnji morda res spominja na cruiser, vendar pa brutalna moč Testastretta agregata in odlična vodljivost obljubljata precej več. Nihče ne bi pričakoval le 205 kg suhe teže pri tako impozantnem motociklu. Od tu tudi presenetljiva okretnost in užitek med ovinki. Diavel je pravi Ducati. Rojen iz motoristične strasti, ki vam v vseh pogledih zagotavlja pristne Ducati zmogljivosti.
Srce Diavela je Testastretta 11° Dual Spark (DS) agregat, ki je razvit iz dirkalnih agregatov Ducati Corse. Zmore neverjetno moč 112 kW ( 152 KM ) in gromozanski navor. Istočasno je miren in vso to moč podaja linearno. Kombinacija brutalnih zmogljivosti in popolne uporabnosti. Nabit z Desmodromic karakterjem omogoča vse, kar si motorist lahko zaželi – dih jemajoče pospeške ali počasno križarjenje. Ima po dve vžigalni svečici na valj za boljše in takojšnje izgorevanje. Sekundarni sistem zraka je podoben tistemu iz modela Panigale 1199 in zagotavlja optimalno delovanje agregata in čist izpuh.
Nad šeststopenjskim menjalnikom bdi sklopka v oljni kopeli. Zdrsljiva sklopka naredi vožnjo varnejšo, saj poskrbi za stabilnost tudi pri grobem pretikanju v nižje prestave. Natančno projektiranje in vrhunski materiali zdaj dopuščajo kontrolo ventilov vsakih 30,000 km ter menjavo olja vsakih 15,000 km, kar občutno zniža stroške lastništva.
Diavel je opremljen z inovativno Ducati tehnologijo, med drugim tudi Ducati Riding Modes. Trije Riding Modes (URBAN, TOURING, SPORT) združujejo vodilne tehnologije na trgu – Ride-by-Wire (RbW), 8-stopenjski Ducati Traction Control (DTC) in kompakten Boschev ABS. Voznik lahko s klikom na gumb spremeni karakter motocikla in si izbere enega od treh prednastavljenih načinov, ki najbolj ustreza stilu in pogojem vožnje. Riding Modes omogočajo takojšnjo nastavitev podajanja moči agregata ter občutljivosti DTC. Možne so tudi osebne nastavitve parametrov.
- SPORT: 112 kW ( 152 KM ), športno podajanje moči in navora, 3. stopnja občutljivosti DTC sistema
- TOURING: 112 kW ( 152 KM ), progresivno podajanje moči in navora, primerno za potovanje, 4. stopnja občutljivosti DTC sistema
- URBAN: 73,56 kW ( 100 KM ), progresivno podajanje moči in navora, primerno za mestno vožnjo, 5. stopnja občutljivosti DTC sistema
Prenovljen sedež zdaj omogoča večurne vožnje v popolnem udobju. Z višino 770 mm je primeren za širok spekter voznikov. Krmilo omogoča sproščeno držo in popolno kontrolo, ki vliva zaupanje.
Spredaj za odličen oprijem s podlago skrbijo popolnoma nastavljive Marzocchi USD vilice premera 50 mm, katerih kraki so za manj trenja posebej prevlečeni z diamantu podobnim ogljikom (DLC). Križi vilic so prava tehnična poslastica. Zadaj je v vodoravnem položaju vpet popolnoma nastavljiv Sachsov amortizer. Prednapetost vzmeti se preprosto ročno nastavlja. Dolga enoročna nihajka zadaj izgleda fantastično in dopolnjuje odlično delovanje vzmetenja. Diavel omogoča v ovinku kar 41° nagiba.
Za zaviranje skrbijo vrhunske zavore Brembo. Spredaj 4-batne radialno vpete monobloc čeljusti in dva zavorna koluta premera 320 mm. Zavorni učinek zadaj dopolnjuje 2-batna čeljust in enojni kolut premera 265 mm.
Zaradi Diavelove šasije, Brembo zavor z Boschevim ABS in posebnih Pirelli pnevmatik s tehnologijo Enhanced Patch so zavorne zmogljivosti celo večje kot pri osupljivih hišnih superšportnikih Panigale. Zadnja pnevmatika Pirelli neverjetne širine 240 mm daje vedeti, da snovalci tu niso pristajali na nikakršne kompromise.
Diavel ima dve ločeni armaturni plošči. Zgornji LCD zaslon je montiran na krmilu in prikazuje osnovne informacije kot so vrtljaji motorja, uro, temperaturo ter opozorilne lučke. Spodnji barvni zaslon TFT je vdelan v rezervoar in omogoča brezhiben pregled nad izbranim Riding Mode, prestavo, DTC, prevoženimi kilometri,… Zaslon lahko uporabljate tudi za nastavljanje osebnih nastavitev DTC in RbW znotraj treh Riding Modes.
Inovativna LED svetila. Diavel ima v celoti LED žaromet in znotraj tega navpični pozicijski lučki za odlično svetilnost. Zaščitni znak zadaj sta dva LED trakova, ki služita za zavorno luč in zadnje smerokaze. Poleg tega se odlično vklapljata v celotno linijo motocikla. Tudi sprednja smerokaza sta izvedena v LED tehnologiji in sta del bočnih zračnikov.