Zgodovina
1980 – 1990
3. aprila 1988 je Marco Lucchinelli prvič osvojil zmago na dirki Superbike World Championship z Ducatijem 851.
600 TT2 je bil prvi Ducatijev dirkalni motor z mrežastim okvirjem.
Franco Farne pod budnim Taglionijevim očesom pripravlja 600 TT2 za dirko.
Iz znanja, osvojenega na modelu 600TT2 se je razvil 750 F1, ki doseže svoj prvi uspeh z Virginiom Ferrarijem.
Marco Lucchinelli v akciji z motorjem 750 F1 na dirki Battle of Twins, leta 1986.
Ob zmagah na najslavnejših dirkališčih so se razvijale posebne izvedbe motorja 750F1, kot na primer Montjuich.
Debi modela 851 v Daytoni z Marcom Lucchinellijem, leta 1987.
Zadnja evolucija Desmodromic vrstnega dvovaljnega motorja.
Ustvarjalec 4-ventilskega motorja je bil Massimo Bordi.
Gianluigi Mengoli, soustvarjalec 4-ventilskega motorja.
Prvi projekt oblikovalca Massima Tamburinija pri Ducatiju je bil revolucionarni 750 Paso, leta 1986.
Ena redkih fotografij proizvodnje motocikla 750 Paso.
Ducati 851 se končno začne prodajati februarja 1988!